nummer 84:D:D:D:D

wat vooraf ging in your Rock- live[with Cinema Bizarre]:

"Wat zijn jullie allemaal gezellig zeg!" zegt Luminor verveelt als Ena en Strify ook nog eens beginnen. Shin en Melissa zitten er ook een beetje dood bij.

"Ik vind anders van wel." zegt Strify en hij blijft naar Ena staren. "Ja met Ena voor je wel ja!" zegt Shin lachend en hij krijgt direct een plens water over zich heen. "Ik heb tenminste iemand om naar te kijke!" zegt Strify en hij gaat weer verder met het zoenen van Ena. "Ik kan ook naar jou gaan kijken hoor!" roept Shin lachend en Strify kijkt hem walgend aan. "Nee bedankt..." zegt hij en ik hoor Ena giechelen. "En dan zeg je dat ik gek ben.." fluistert Kiro en zijn gezicht is nog geen 2 cm van de mijne verwijderd. "Ben je ook. Alleen jij bent van mij." zeg ik met een glimlach en ik begin hem weer te zoenen.

Luminor heeft er genoeg van en gaat bij Melissa en Shin aan de kant zitten.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • MCRaddicted

    volgende???!!!!

    1 decennium geleden
  • SINNER

    cker weten!! keimooi! :P
    WEITER BITTE! (A)
    xxx Sinead (K) (H)

    1 decennium geleden
  • Yuka

    weiter bitte
    (H)
    xxx tink

    1 decennium geleden
  • Carolaa

    Verder Bitte !=D

    Wil je het weer ff zegge als Nieuwe er is :)??

    Byee!

    xx caro (H)

    1 decennium geleden
  • Rawsh

    volgende please !!
    echt mega super !!
    ooh ik ben zo opgewonden !!
    vanavond cb !!!

    aaaaaaaaaaaaaaaaah (yeah)

    xxx Ly (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen