Brooke komt thuis. Haar moeder wil iets vertellen.

Ga snel naast je zus zitten,zegt Brooke's moeder. Wat is er dan,vraagt Brooke. Ze kijkt Shelly,haar zus aan maar die weet het ook niet. Hun moeder vertelt: We gaan terug naar Australie. In de zomervakantie. We gaan in Sydney wonen in een heel groot huis. Moeder laat het huis zien en een folder van de school waar ze heen gaan. Dan laat ze Brooke en Shelly zelf kijken en loopt weg. Het is wel een leuke school,zegt Brooke. En het huis,zo cool,zegt Shelly. We hebben allebei een hele grote kamer met inloopkast. Ja.maar Lisa zou het niet leuk vinden,zegt Brooke,ik ben haar enige vriendin. Dat zelfde heb ik met Sarah,zegt Shelly. De volgende dag vertelt Brooke het nieuws aan Lisa.Maar wanneer ga je dan,vraagt Lisa.In de zomervakantie,zegt Brooke.Dat is over twee weken,zegt Lisa. Maar je mag komen logeren,zegt Brooke. Ja in de kerstvakantie,zegt Lisa,als het hier winter is en bij jou zomer. cool zegt Brooke. Maar het huis en de school waar je heen gaat is wel heel cool,zegt Lisa,Hoe heet die school ook alweer?,vraagt Lisa. The Australian Girl School,zegt Brooke. Cool een school met alleen meiden,zegt Lisa. En je mag altijd bij mij op school komen,zegt Brooke. Cool,zegt Lisa,maar ik ga je wel erg missen.Ik jou ook,zegt Brooke. Kom we gaan het aan onze leraren vertellen,zegt Brooke.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen