Foto bij Madera.1

'All of these boys got them standin' in a line
so many boys keep on beggin' for my time
all of these boys I just can't make up my mind
everywhere I go somebody is tryna be my boyfriend
All of these boys got them standin' in a line
so many boys keep on beggin' for my time
all of these boys I just can't make up my mind
,'zingt een zwartharig meisje op het podium en het publiek is redelijk stil.
Twee meiden zitten voor me en kijken minachtend naar het zwartharige meisje dat zich helemaal op het podium geeft voor het publiek, dat maar lauw reageert.
'Pfft, en zij denkt dat ze goed bezig is?'hoor ik het ene meisje tegen haar blonde vriendin zeggen.
'Ze zou beter zichzelf ophangen,'zegt het blonde vriendinnetje boos. 'Wie kiest HAAR nu als voorprogramma?'
Ik kan dit niet geloven, willen ze dat dit meisje zich ophangt? WAAROM?
Ik tik voorzichtig op de schouder van het blonde meisje. 'Eh, sorry hoor, ik hoorde jullie praten, wat heeft die meid jullie misdaan?'vraag ik verwonderd.
'Weet je dat dan niet?'vraagt ze ongelovig. 'En jij noemt jezelf fan?'
Ik haal mijn schouders op. Geen commentaar.
'Dat mens daar, Jasmine Villegas, heeft met Justin gekust.'
'Echt waar?' Verwonderd kijk ik terug naar het podium, waar het meisje nu staat te dansen. 'Zijn ze samen?'
Dat had ik helemaal niet in Justin Bieber gezien, dat hij zich zou binden aan een meisje.
'Nee,'schudt het blonde meisje, alsof dat toch wel duidelijk zou moeten zijn.
'It was just for fun,'voegt haar bruine vriendinnetje eraan toe.


Het spijt me echt, dat ik zo lang niet meer heb geschreven, maar ik weet niet zeker of ik deze story wel wil afmaken op Q, dus het hangt van jullie af...
Als je wil dat deze story af wordt gemaakt, reageer maar :)

Reageer (1)

  • iBiebersGirl

    Wel afmaken!
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen