Foto bij hoofdstuk 1.

gabriella^
en dat heeft ze ook aan vandaag

gabriella pov.
ik sta voor de grote witte poort terwijl de wind zachtjes langs men haar blaast.ik zucht. waarom deden men ouders me dit aan. ze wisten dat ik verhuisde haatte en dat ik moeilijk bevriendt raakte. ik ben nog al een stil type. ik open de prachtige poort en stap dichter bij de school. ik zucht en kijk naar de enorme school wat me benauwder maakt. ik stap de school dan eindelijk in na wat getwijfel. de gangen zijn groot en zijn prachtig open wat de school alleen maar groter doet lijken. ik stap de trap op ,op zoek naar iemand. dan hoor ik allemaal lawaai in een bepaalde kamer. als er ik ervoor sta zie ik dat het de muziek kamer is . ik haal diep adem en open langzaam de deur. ik zie een heleboel meisjes en dan een paar jongens maar de meeste die me aandacht trekt is de jongen die op me afrent. ik schrik als hij tegen me botst en we vallen allebei op de grond. wat wel pijnlijk is omdat ik onder hem lig. dan kijk in zen prachtige goude ogen. "het spijt me.." zegt hij stotterend. ik bloos nu lichtjes en een andere jongen loopt op ons die precies op hem lijkt. "hikaru gaat alles goed?!"vraagt hij bezorgd. maar hikaru blijft me aankijken en de jongen kijkt hem verbaasd aan. er komen nu allemaal andere jongens op ons afgelopen.zen tweelingsbroer helpt hem recht terwijl hikaru mij recht helpt.ik zie nu dat er een jongen met zen bril,een blonde jongen,een kleine schattige jongen en een grote gast met zwart haar erbij staat. "welkom bij de host club.ik ben tamaki en dit is hikaru en koaru,mori,honey en koyoya."legt hij uit en wijst iedereen aan. ik voel dat hikaru men handen nog vast heeft.ik glimlach lief naar hem en hij laat verschrikt men hand los. zen broer kijkt van mij naar hikaru en terug. "ik kwam eigelijk vragen waar dat meisjeskamers zijn van de eerstejaars."vraag ik hun beleefd. "dat is twee trappen omhoog en dan ga je het vanzelf zien."zegt koyoya vriendelijk. "dank je wel koyoya."zeg ik glimlachend en stap de muziek kamer uit.

Reageer (1)

  • JedwardXking

    Aaahh wil je aub verder gaan?(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen