77 alweer!!!

veel plezier!!
wat vooraf ging in your Rock- live [with Cinema Bizarre]:

"En?? wat voor een film word het?" vraagt Luminor als hij binnen is en de stemmen zijn gelijk:
Ena, Melissa, Laura en Strify zeggen; Comedie
en ik, Kiro, Shin en Yu zeggen; Horror!!
luminor krabt nadenkent aan zijn hoofd.
"Ik weet niet..." zegt hij en we kijken elkaar allemaal ongeduldig aan. "Luminor schiet op!!" roept Strify en zijn stem schiet de hoogte in. Ik barst in lachen uit.
"Ik weet het!!" roept Luminor na 5 minuten en zijn wijsvinger gaat de lucht in. "Hehe!" zegt Shin ongeduldig en Melissa en Laura doen tromgerofel. en dan hoor je mij reporteren: "Dames en heren! Luminor heeft besloten! en het word...."
"Comedie!!" roept Luminor en ik zucht. "Dat word dus een comedie..." zegt Strify happy en hij rent naar de kassa om kaartjes te bestellen.
Met zijn allen lopen we lachend achter hem aan.
"Luna kom je? gaan wij even popcorn halen!" zegt Kiro en hij trekt me aan mijn arm mee. Shin en Ena halen het drinken terwijl Strify spastisch aan het doen is bij de kassa.
We hoeven niet lang te wachten en dan gaat de zaal open.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Carolaa

    aa next :D:D!!!

    pleas wil je het Weer ff zegge als nieuwe is :D?

    bubay (H)
    xxx Caroo! (H)

    1 decennium geleden
  • Yuka

    zekerrr next
    XxX T

    1 decennium geleden
  • Rawsh

    ja next !!

    volgende please !!!
    xxxx Ly !!! (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen