Seths P.O.V

Cinthia leek zo afwezig. Nou ja, ook geen wonder gezien het feit dat ik haar om half drie s'nachts uit haar bed lichtte. Toch was er iets vreemds aan de hand. Elke keer als ik vroeg wat er was en zij ontkennend antwoordde voelde het als bedrog. 'Relax Seth, dacht Leah. Soms kon ze ongelofelijk irritant zijn, maar nu voor de verandering niet. Ik zuchtte en veranderde terug. Ik ging bij de rivier op een steen zitten en liet het rustige geluid me kalmeren. Ik voelde dat er iets ging gebeuren met Cinthia, maar ik wist niet wat. Plotseling hoorde ik iets. Ik wist direct wat het was, het was namelijk die zoete, koude geur. Ik draaide me met een ruk om en keek in de rode ogen van een blonde vampier. 'Ah, kijk eens daar. Een verdwaalde puppy,'zei ze met een zangerige stem. Ik keek haar fel aan. 'Wat moet je? Bloedzuigers komen niet ongestraft op ons land.'Ze lachte rinkelend. 'Ik kom waar ik wil,'zei ze. Voor ik nog iets kon zeggen vervolgde ze:'Jammer dat er niks beters in de buurt is.'Voor ze was uitgesproken veranderde ik en viel haar aan. 'Seth, wat is er?'dacht Leah geschrokken. Ze zag wat ik zag en ik zag op mijn beurt dat ze hier heen rende. Leah was de snelste van de roedel, maar toch, ik kon niks doen dan aanvallen voor ze mij zou aanvallen. Ik deed mijn best om haar aan stukken te scheuren tot ik een stekende pijn in mijn poot voelde. Ze boog zich over me heen, maar Leah schoot opeens tevoorschijn en nog geen twee seconde later volgde Sam en Quil.

Ik hoorde vaag Cinthia's stem. 'Ze is weg?'vroeg ze. 'Gelukkig heeft ze alleen maar zijn vel opengetrokken. Er is geen gif in zijn lichaam gekomen,'antwoordde Leah. Gif? Ik herinnerde me weer wat er was gebeurd. Shit en ze is niet gedood. Ik probeer mijn ogen open te doen, maar ik ben nog te moe. 'Het komt wel goed,'zei Sam. 'Gelukkig is Leah zo snel.'

-sorry mensjes, ik heb een beetje weinig inspi. (Kreeg net een preek van mijn moeder over turbo-nederlands:P) Verder moet ik Grieks leren. Donderdag proefwerk, vrijdag so tekst vertalen. Haat aan Loosbroek :@. Hope you guys understand this boring chapter (A)-

Reageer (3)

  • Sofieeeke

    AWESOME AS ALWAYSxD

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • JckSparrow

    Loosbroek?xD
    lol
    Wij hebben Weesie :O
    Whah overbodige info. Leuk stukkie «3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen