Foto bij Fresno.2

Justin komt de VIP-room binnengelopen en vol aandacht neem ik hem in me op. Hoewel ik hem al zo vaak op het podium heb gezien en in de VIP-ruimte, lijkt hij vandaag opeens anders te zijn.
Ik bedoel, hij lijkt... knapper.
Zijn haar lijkt vandaag beter te liggen dan normaal en... nou, zijn glimlach is opeens onweerstaanbaar.
O, god, neeeeeeee!
Ik word geen fan. Geen fan. Geen fan. Hij is Bieber maar.
Toch ben ik onder de indruk. Ook vandaag werkt hij zich weer met een brede grijns door alle handtekeningen heen en zeurt niet over iets. Zijn glimlach blijft de hele tijd.
En voor ik er erg in heb sta ik op. Ik wil naar hem toe lopen, maar iets in me zegt dat ik dat niet mag doen, dus loop ik de andere kant uit, naar de bar.
'Een cola, please,'zeg ik tegen de barman en hij schenkt meteen een cola voor me in en schuift hem over de bar naar me toe. Ik draai me om en ga weer terug naar mijn zeteltje. Of eerder, ik DWING mijn benen om bij mijn zetel te stoppen en niet naar Justin te lopen.
'Justin?'hoor ik even later een stem vragend roepen.
'Yeah, wait one second,'hoor ik Justin's stem.
Voetstappen komen dichterbij en omdat mijn blik op mijn laptop gevestigd is, zie ik eerst zijn paarse Supra's, dan zijn broek en uiteindelijk ook zijn leuke, appelblauwzeegroene T-shirt met een gekke smiley erop en zijn gezicht.
'Eh... hoi.'
Hij grijnst breed. 'Ik WIST wel dat jij het was. Je was er gisteren ook, toch?'
Ik kijk hem stomverbaasd aan als hij naar mijn buik gebaard. 'Mag ik eh, eens zien?'
Ik trek mijn topje wat naar boven en onthul zijn handtekening op mijn buik. Hij grijnst breed en knipoogt. 'Niemand geloofde het. Daarom.' Hij kijkt naar een man achter me. 'KENNY! Het is echt waar hoor!'
Ik kijk om en zie Justin's bodyguard me verbaasd bekijken. En dan zie ik een blik van herkenning in zijn ogen.
O, god, nee.
'Ben jij ni-'begint hij, maar Justin onderbreekt hem.
'Ja, ze was hier gisteren ook.'
Een nog redelijk jongen vrouw komt de ruimte binnen. 'Kenny, Justin, we moeten écht vertrekken.'
Justin knikt en glimlacht nog kort naar me, voor hij met zijn bodyguard naar buiten loopt.

Reageer (3)

  • Odyne

    Hij heeft haar opgemerkt (: snel verder!

    1 decennium geleden
  • xswagstars

    Snel verder!!!!(flower)

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Super! <33
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen