Hanford.2
'Justin,'zegt mam glimlachend, 'je deed het echt geweldig.'
En ja, al mijn twijfels vallen weer weg. Mam doet wonderen.
'Lieverd, snel,'zegt ze, als mijn kleedkamerdeur opengaat en Kenny binnenkomt. 'Justin, ready?'
Ik knik, terwijl ik snel een gewoon zwart T-shirt aantrek en Kenny volg naar de VIP-ruimte.
'Laat je niet opnieuw kussen, okay?'fluistert hij in mijn oor, als hij me richting de meiden die al staan te wachten duwt.
Ik kan alleen nog even geruststellend naar hem glimlachen. Alsof het mij wat uitmaakt. Hallo, ik ben een zestienjarige tiener met op hol geslagen hormonen. Of zo noemde mam me gisteravond toch, toen ze Kenny en Scooter lachend probeerde gerust te stellen dat er niets ergs was gebeurd.
'Justin!'gillen de meiden allemaal en ik begin met een brede lach handtekeningen uit te delen. Enkele meiden vragen voor een handtekening op mijn boek of cd en vijf minuten ben ik non-stop bezig met alle handtekeningen.
'Waar wil jij je handtekening?'
'Op je boek,'roept een meisje gillend.
'En jij?'vraag ik vriendelijk, terwijl ik nog bezig ben met het meisje, al aan het volgende meisje.
'Op de cd.'
'En waar wil jij een handtekening?'
'Op mijn boek.'
'En jij?'
'Op mijn cd-doosje.'
'En waar wil jij een handtekening,'vraag ik, terwijl ik me al tot het volgende meisje wendt, maar mijn handtekening op het cd-doosje van de vorige nog afmaak.
'Op mijn buik. Zodat ik het kan laten erop tatoeëren.'
Verwonderd kijk ik op.
Een meisje met blond haar staat lachend voor me en ik schud lachend mijn hoofd. 'Hoor je dat wel eens?'vraagt ze onschuldig.
Ik doe alsof ik nadenk. 'Mmh... nee, dat tatoeëren gaat er voor de meesten over. Maar als je het laat doen, stuur dan eens een foto,'grijns ik.
Ze glimlacht breed. 'Doe ik. Dus, je gaat echt op mijn buik schrijven?' Ze trekt haar blouse een beetje naar boven en ik schrijf met mijn alcoholstift "Justin Bieber" op haar buik. 'Yeah. Nice.'
Reageer (4)
Ga je nog verder??
1 decennium geledenDeze opmaak is echt veel mooier en leest veel fijner!
1 decennium geledenEn deze story is top, hij is echt geniaal, haha. Verdeeeer!
Verder!
1 decennium geledenSuper! <33
1 decennium geledenVerder!