Hanford.1
Wauw, ik bedenk net, misschien kan ik zeteltjes-fabrikant worden. Ik weet nu dat er een ernstig tekort is aan GOEDE, comfortabele en gezellige zeteltjes in de VIP-ruimtes.
Echt waar, dit is de tweede VIP-ruimte waarin ik echt een goede stoel-zetel heb, maar ik heb er ondertussen wel al vijf gedaan.
Misschien is dat mijn lot. Zeteltjesfabrikant worden.
Ik zweer je, zonet kwamen die twee mannen hier weer binnenkijken, die twee die Justin's one less lonely girl uit het publiek halen.
En het waren dus terug dezelfde. Ik heb eens "Justin Bieber bodyguard" opgezocht, op Google, toen ze hier weer weg waren gegaan en ben te weten gekomen dat een van hen Kenny heet en Justin's closest bodyguard is.
Ja, ik weet het, allemaal heel interessant en boeiend, maar niet heus.
Het is gewoon zo dat ik het optreden van Bieber al een stuk of zes keer heb gezien en... ik denk dat vijf de grens is.
Dus, ik ken het nu al ongeveer vanbuiten en heb niets meer waarvan ik zeg "wauw".
En dus verdoe ik mijn tijd met me te verstoppen voor Kenny en die andere halve gare en dingen voor mijn werk opzoeken op de laptop. Wat dus betekent "Justin Bieber" intypen op Google en zien hoeveel zoekresultaten het opbrengt.
De laatste keer dat ik het deed was het "Ongeveer 222.000.000 resultaten (0,10 seconden)", wat dus, denk ik tenminste, wel behoorlijk veel is.
Toen ik daarna mijn eigen naam intypte, kwam ik op "Ongeveer 282.000 resultaten (0,06 seconden)". En ik moet bekennen, ik denk dat meer dan de helft over een andere Amy Law gaat.
Maar goed, back to Justin. Hij is momenteel afscheid aan het nemen. Dus eh, hij staat waarschijnlijk hier binnen zo'n vijf minuutjes.
Zenuwen, zenuwen, zenuwen. Kippenvel. Maar niet heus.
Ha, wat ben ik toch grappig vandaag. Hum-hum.
Reageer (2)
Verder!
1 decennium geledenSuper! <33
1 decennium geledenVerder!