Foto bij Bakersfield.2

Even kort uitleggen, voor degenen die het nog niet snappen;

-De titel van het hoofdstuk is altijd op welk concert het zich afspeelt, dus dit deeltje speelt zich af op Justin's concert in Bakersfield.

-Ja, Amy Law is ook beroemd, maar vooral in New York, waar ze vandaan komt en niet echt in de rest van Amerika, dus nee, Justin kent haar niet.

-Het hoofdstuk is altijd geschreven uit de Point Of View van wie er een foto boven staat (:

'Yeah, yeah, yeah,
now I'm all gone,
now I'm all gone,'zingt Justin de laatste noten van Baby.
Ik glimlach breed, als hij het volgende liedje - Next to you - begint te zingen.
Plots verschijnen twee mannen in de VIP-room. Ze bekijken alle meiden goed en als ze naar mij kijken, kijk ik geneerd weg.
Who the f-
'Miss?' Ik kijk op en een van de mannen staat voor me met een brede glimlach. 'Would you like to be Justin's one less lonely girl?'
O help.
Ik bijt op mijn lip en kijk hem aarzelend aan. 'Eh, no thanks.'
'Okay, you can go with us and-' Dan dringt mijn antwoord pas tot hem door. 'NO?' Zijn mond valt open. 'Owh, okay.' Hij draait zich om en loopt samen met de andere man de VIP-room weer uit.
Ik glimlach als ik denk aan zijn verbaasde gezicht. Waarschijnlijk is er nog nooit iemand geweest die niet Justin's one less lonely girl wilde zijn. Maar zo val ik natuurlijk wel op.
Ik kijk toe hoe een knap meisje met lang blond haar uiteindelijk wordt op het podium gebracht en Justin One Less Lonely Girl voor haar zingt. Op het einde geeft hij haar een een bos rozen en een knuffel en huilend van geluk loopt het meisje het podium erna terug af.
Ik glimlach breed. Kijk, weer een meisje gelukkig gemaakt. En Justin gelukkig gemaakt. Ik bedoel, wat moet hij met een meisje als ik, als hij zo'n pure schoonheid als die meid van zonet kan krijgen?
Ik rol met mijn ogen en richt mijn aandacht terug op mijn gsm.

Reageer (2)

  • lalita

    Mwhahaha, wat is ze toch lief xd
    Verdeeer!<33

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    <3333333
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen