Nummer 20!!!

nouja we gaan natuurlijk verder!

een kleine terug blik op de vorrige quizz:

'Dit kun je niet menen! doe er wat aan Yu!! zeg haar dat je haar ook leuk vind! dat is toch zo!? vretel haar de waarheid!!' denk je tegen jezelf. de deur van je kamer staat nog open en de anderen kijken verbaast naar je. Luna was achter Laura aangegaan. blijkbaar was Laura naar buiten gelopen.

Luminor komt naar je toegelopen en je hoort hem iets tegen de anderen zeggen.

hij sluit de deur en gaat gehurkt voor je zitten.

"Yu, wat is er?" vraagt hij maar je antwoord niet.

"Je vind haar leuk he?" vraagt Luminor en je knikt. "Maar waarom zit je dan nu zo hier?" je hoort een lichte kwaadheid in zijn stem. "Hoe.. bedoel je?" vraag je stotterend en je kijkt hem aan. 'Zou hij weten dat Laura me leuk vind?'. "Nou ga haar achterna! zeg haar dat je haar leuk vind!" zegt hij en je knikt. je staat op en wankeld naar de deur. "Weet je zeker dat dat een goed idee is?" vraag je dan en je draaid je were naar Luminor. Hij knikt en je doet de deur open. je loopt naar buiten en Luminor volgt je. Als je bij de deur van het hotelkamer komt loop je naar buiten en zie je Laura en Luna in de gang zitten.


veel plezier!!(H)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen