Foto bij Proloog.

'We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal friet speciaal kanibaal liniaal' lachend zongen we verder, we waren dan al 10 maar dat maakte niet uit. 'Ik vraag me af hoeveel kinderen van 10 dit zingen' giechelde Amy mijn beste vriendin. Haar moeder lachte wat en vroeg uiteindelijk of we iets stiller konden zijn. De auto stopte en amy sprong uit de auto. Overdreven kroop ze over de grond en riep dat ze eindelijk frisse lucht had. Ik lachte en deed mee. 'Kijk water aan de overkant rennen'!! Vlak voor de waterkant plofte we in het zand en wachtte op amy's moeder. We gooide onze jurkjes in de tas en rende naar het water. Na een hoop gekrijs door het koude water haalde we de bal en gingen overgooien. Amy gooide hem iets te ver en snel ging ik er achter aan. Een paar oudere meiden schopte hem nog verder en chagerijnig zwom ik verder. Toen ik hen net wou pakken haalde een jongen van een jaar of 18 de bal voor mijn neus vandaan. Met nog 3 andere jongens gooide hij de bal plezierig over 'Mag ik mijn bal terug' vroeg ik onzeker. Geen antwoord. 'Uhhh hallo'. Toen de jongen de bal net niet ving ging ik er snel achterna en pakte hem. 'Blijf af' snauwde hij me toe en griste de bal uit mijn vingers. De andere jongens liepen naar me toe en keken me boos aan. 'Blijf zelf af het is mijn bal' riep ik boos uit. Boos keken ze me aan 'je moet je bek houden kleintje'. Geschrokken keek ik terug. Ik wou nog terug zwemmen maar het was te laat, 2 handen duwde me omlaag. Wild sloeg ik om me heen. Ze kwamen met ze alle. Een van de jongens gaf me een klap in op me hoofd de andere duwde me in het water. Volledig in paniek probeerde ik naar boven te komen. Één hap lucht boven water. Van verre hoorde ik Amy schreeuwen. 'HELP' gilde ik 'laat me los sukkels'. 'O madame gaat lastig doen'. Hij sloeg me nog een keer. Langzaam zonk ik naar beneden, geen kracht meer om te vechten. Twee armen trokken me naar boven, maar het was al te laat alles werd zwart.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen