okey!! deel 7 alweer!!
nou mensen graag reacties en we gaan op naar nummer 10!!!

veel plezier!

wat vooraf ging in your Rock- live [with Cinema Bizarre]:

je had je omgedraaid en keek naar Kiro. "Nou eh.. zou ik misschien je nummer mogen? dan kunnen we eens een keer afspreken.. met de anderen, of met zijn 2en." Kiro loopt rood aan en je glimlacht hem verlegen en rood aangelopen toe. "Tuurlijk." zeg je met een grijns en je geeft hem je nummer. "Danke. is het dan goed dat ik je morgen bel?" vraagt Kiro en als hij zijn mobiel weer in zijn broekzak heeft gedaan kijkt hij je recht in je ogen aan. "Ja is goed." mompel je.



*Cute eyes von Kiro!!! ZWIJMEL!!*



"y Luna kom je?" Laura Ena en Melissa staan op je te wachten en je knikt. "Ik kom. Doei jongens." zeg je. "Doe Kiro." zeg je nog en hij knipoogt nog even naar je. je doet het zelfde terug en loopt dan met Melissa, Ena en Laura mee naar huis (Jullie woonden allemaal dicht bij het dorp.).

Ps. dit is een beetje een korte quizz...
de uitkomst probeer ik alleen wel langer te maken..
de volgende quizz word wel langer:P

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Escapist

    Hip :D

    xX

    1 decennium geleden
  • Unheilig

    Super=D

    1 decennium geleden
  • TokiioHotelX

    Ze zijn goed !! :D

    volgndeuh !! :D

    Laat je t me weten ??

    (K) AnOuk ..

    1 decennium geleden
  • xkOEKJESx

    volgendeeeeee

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen