nou deel 6 mensen!!
veel plezier!!


wat vooraf ging in your Rock- live [with Cinema Bizarre]:

zie je dat er al 2 mensen worden geholpen en dat er 1 zo'n vrouw achter zo'n kassa ding geval dinges staat. Melissa loopt daar naar toe en je ziet dat de vrouw wat dingen zegt en Melissa lacht een keer. "Yu kappen!!" hoor je Shin roepen en je draaid je om. je ziet nog net dat shin Yu een trap verkoopt tegen zen schenen en Yu zegt droog: "Au." je grinnikt en Yu kijkt je aan. "Wat?" zegt hij en je wordt rood. "Droogkloot." zeg je lachend en Shin schiet in de lach. je steekt je tong naar Yu uit zodra je zijn verbaasde gezicht ziet. "Egt als ik die tong van jou nog een keer uit je bek zie hangen..." begint Yu te dreigen en je kijkt hem met opgetrokken wenkbrauw aan. "Dan?" vraag je uitdagend. "Dan trek ik 'm d'r uit!!" zegt Yu en je begint keihard te lachen en steekt voor de gein opnieuw je tong naar buiten. "Aaah!!" gil je als Yu naar je tong grijpt en hij mist maar probeert je mond open te krijgen.

Ena Pov:

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Escapist

    Ah lief <3

    xX Elien

    1 decennium geleden
  • Unheilig

    ahw.. Schattige Kiro die rood aan loopt XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen