Your Rock- live [with Cinema Bizarre] {5}
Nou mensies! deel vijf!!
reacties pleas!!
wat voor af ging in Your Rock- live [with Cinema Bizarre]{4}:
"Heey Kiro!" een jongen met blond haar komt er aan gelopen en word gevolgd door nog 3 andere jongens en Ena, Melissa en Laura. "Weetje we zijn niet de enige band hier!!" zegt de jongen met een grijns en Kiro kijkt hem droog aan. "Ja daar was ik ook al achter." zegt hij. je draaid je om en bekijkt de jongens 1 voor 1. je grinnikt zachtjes als je Ena kwaad ziet kijken naar een jongen met zwart/bruin/blond haar. Kiro en Shin zeggen niks meer en Laura komt naar je toegelopen. "Lol he." zegt ze en je trekt je wenkbrauw omhoog. "Wat?" vraag je verbaast. "De namen.." zegt Laura met haar ogen rollend. "Van wie?" nu begrijp je er niks meer van en Laura zegt: "Lu, dit zijn Shin, Luminor, Strif en Yu." "Het is Strify..." zegt Strify en Ena schiet in de lach. "Sorry.." Laura kijkt verondschuldiggend naar Strify. Strify kijkt Ena een beetje pist aan omdat ze nogsteeds staat te lachen. "Luna, kom es." Melissa wenkt naar je en je loopt achter haar aan. "Wassup" zeg je en Melissa vraagt: "Waren dat de jongens die ik, Ena en Laura daarnet hebben uitgelachen?" je grinnikt en zegt: "Jep." "O gott! ik wacht de volgende keer eerst voor ik iemand uit ga lachen.." zegt ze geschrokken en je begint te lachen. "Die Shin is een lekker ding!" zegt ze er nog achterna en nu hou je het niet meer en barst je in lachen uit.
veel plezier!!
xXxEsXxX
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Omg, lachen
1 decennium geledenxX Elien
Wuahaha
1 decennium geledenLoL
volgendeeeeee
1 decennium geleden