4 Princess
'MELISSA!' Pattie keek me met grote ogen aan. 'Wát zei je daar?' 'Uhm het toverwoord' antwoordde ik. Ik keek Pattie met opgetrokken wenkbrauwen aan. Pattie keek me woedend aan. 'Je toont geen respect! IK BEDOEL KIJK WAT JE AAN HEBT, KIJK HOE JE JE GEDRAAGD!' riep ze wanhopig uit. 'Ik zei alleen maar het Fwoord, dat doe ik altijd!' zei ik terug. Pattie schudde haar hoofd en Justin keek me bitchy aan. WOW ik wist niet dat jongens zo bitchy kunnen kijken! Maaaaar, mijn bitchylook blijft het aller bitchyste! 'Zeg maar dag tegen de rest, jij gaat naar je kamer en komt er pas uit als je je excuses aan bied.' Ik keek Pattie met open mond aan. 'Maaar.. Ik... ik' 'NU!' riep Pattie. Ik knikte en liep naar de rest. Ik gaf iedereen een knuffel. 'WE SPREKEN SNEL AF SCHATJES EN RYAN!' zei ik terwijl ik zwaaide. Ryan keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Ben ik geen schatje?' pruilde hij. 'NOPEEE! CIOOO!' ik liep snel de trap op. ''BEAVER WELKE KAMER IS VAN MIJ!?' schreeuwde ik vanaf boven. Geen reactie. 'BEAVERR!' Geen reactie. Ik zuchtte. 'JUSTIN DAN?' 'De kamer waar je naam op staat met een bordje!' riep Pattie terug. 'OKE EN ZEG MAAR TEGEN JUSTIN DAT HIJ MAG REAGEREN EN GEEN BITCHY ATTITUDE HOEFT AAN TE SLAAN!' Ik liep snel mijn kamer binnen voor ik weer een preek zou krijgen. De kamer was van normale grote. Er lag een twee persoons bed en een kast. De kast was veeeeeel te klein voor al mijn kleding. Verder was het schattig ingericht en wel knus. Pattie had haar best gedaan. Ik zou mijn excuses aanbieden aan haar, maar never never never aan meneer beaver. Ik liet me vallen op mijn bed en hoorde iemand binnenkomen. Ik keek op en zag Jus- ik bedoel Beaver staan. 'Je bent echt een bitch' zei hij terwijl hij me aankeek. Ik grinnikte. 'Ik ben een prinses, mooi en rijk. Wat verwacht je?' Justin rolde met zijn ogen. 'Laat me gewoon met rust oké?' mompelde hij. 'Alsof ik hier wil zijn en trouwens ik mag je vrienden heel erg' glimlachte ik. Hij grinnikte, 'Ze zijn geweldig' Ik knikte en stond op. Ik stond nu tegenover hem. Onze hoofden waren enkele cm van elkaar verwijdert. Zijn ogen waren prachtig. Ik glimlachte en bedacht dat ik het Justin erg moeilijk wou maken, de komende periode. 'Justin' zei ik verleidelijk. Hij knikte. 'My time in your house is going to be a game. Be aware..' Hij keek me grijnzend aan en zijn hoofd kwam iets dichterbijer. 'I like playing games' fluisterde hij. Ik bracht mijn hoofd dichtbij en legde mijn handen in zijn nek. 'Kiss me' fluisterde ik. Zijn lippen waren bijna op de mijne gedrukt en toen.. trapte ik hem in zijn ballen. 'AUW! WAAR WAS DAT GOED VOOOR?!' schreeuwde Justin pijnlijk. 'DOnt mess with me boy' zei ik terwijl ik heupwiegend de kamer uitliep. Justin verward achterlatend.
~KORT IKNOW
~ SAAI IKNOW/
~ Weet je ik heb echt geen motivatie, om te schrijven. Ik heb maar 1 abbo.. DIE HEEL LIEF IS, maar ik weet niet. Verder of niet? xx
Reageer (3)
Dit is echt niet saai en zo kort ook niet!!!
1 decennium geledenEcht grappig dus echt niet saai!!!
Ik ga weer verder met lezen;)
gheheh snel verder!<3
1 decennium geledenhahaha, stoute prinsess'
1 decennium geledengauw verder.
ik hou van deze story!
that you know that. (a)