Foto bij Deel11.

(H)

Toen ik binnen kwam begroette zijn moeder me vriendelijk. Hij nam mijn hand en ging met mij naar boven. We kwamen in een kamer, blauw met posters. Ik zette mijn tas neer. "En wat wil je eten?" vroeg hij. "Maakt niet uit." zei ik. "Pizza!" riep hij. Oké het werd dus pizza. Hij belde naar de pizzalijn. (of hoe dage da ook noemt xd) "En wat gaan we vanavond nog doen?" vroeg ik hem. Hij dacht na. "Filmpjes kijken, knuffelen en kussen, en euh, de rest zien we wel." zei hij lief. De bel ging, Cody liep naar beneden, en deed de deur open. Hij was al snel terug boven, met een grote doos pizza. Ik wou een stuk pakken, maar hij hield me tegen. "Waarom mag ik niet?" vroeg ik als een kindje. "1st ga ik een filmpje kiezen!" zei hij blij. "Oké dan" riep ik. Hij nam een film. Hij nam twilight, niet dat hij daar fan van was, maar hij dacht ik wel, en hij had het helemaal juist! Hij moest bij sommige stukken echt lachen.
Cody POV:
We keken naar twilight, speciaal voor haar. Ik moest toegeven, de film was redelijk tot nu toe. Ik keek met open mond naar het stukje, in haar slaapkamer, hoe ze hem kuste en hoe ze naar hem verlange, tot hij weg 'vloog'. "Mond toe Cody, je moet hier niet zo zitten geilen op dat stukje!" riep ze lachend terwijl ze met een kussen tegen men hoofd sloeg. "Heey, ik zit hier niet te 'geilen'. Ik vond dat gewoon even grappig. Jij mag zo ook wel eens doen hoor. Haha." zei ik als een grap. Haar mond stond open en ze begon weer te kloppen met het kussen en lachte daarna. We keken onze film af en vroegen ons af wat we nu zouden doen.
reactie's please.

Reageer (1)

  • SupahBaby

    i(H)it gaat ge nog voesj???

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen