Foto bij In Love?

8 Apriill =3 =3 =3 =3 =3
Ja de jonge daarbove is Jim :P
hijj izz zooow cute :)
Maarjaa sooooooooooooooooo sorry!!!!!!!!!!
ik hb het heeeeeeeeeel druk met school :(

~Justin POV~

'Mom?' riep ik. 'I'm At the pool!' riep ze en ik liep naar buiten. 'Mom can you bring me to the airport cause i want to buy a ticket to Curaçao.' 'So you're going to talk with her?' 'Yes.' 'Well okay i'll be there in ten minutes.' 'Okay,' zei ik en ik ging in de auto zitten.

'Monday... Monday i'm going to Curaçao...' zei ik. Ik zat ondertussen weer thuis en Caitlin zat naast me. 'Are you giving a concert there?' 'Uhh... Yeah,' loog ik, ik ging met Femke praten. 'But i need to go... My parents are going away and i need to babysit my little brother,' zei Caitlin. 'Okay bye!' zei ik. 'Bye!'

~Femke POV~

'Saaaaaaaaas!?' riep ik. 'Jaaaaaa?' riep Sas. 'Kunnen we naar de stad?' 'Ja hoor maar waarom..?' 'Ik heb met Jim afgesproken want ik heb hem niet meer gesproken sinds ik naar Amerika ben verhuisd.' 'Ow okay.'

'Jiiiiiiiiiiiiiiim!' riep ik. Hij keek op en zwaaide. Ik rende naar hem toe en gaf hem een knuffel. 'Ik heb je heel lang niet meer gezien!' zei Jim, 'Waar zat je de hele tijd!?' 'Uhhh... In Amerika, Afrika, Europa dus gewoon rond de hele wereld!' zei ik. 'Luxe zeg, ik ben de hele tijd op Curaçao gebleven!' 'Lekkerpuuuhh!' riep ik en ik rende weg met Jim achter me aan. Ik rende de speeltuin tegen over Plein Café Wilhelmina in. Ik klom op de glijbaan en keek om me heen. Ik was hem even kwijt. Ik gleed rustig van de glijbaan af tot opeens Jim voor me stond. 'Aaah!' riep ik, ik schrok me dood. Hij boog zich over me heen en keek me diep in mijn ogen. Ik voelde dat ik rood werd. Ik keek hem aan en ik zoende hem.

Na tien minuten nog wat in de speeltuin klooien gingen we naar het café waar Sas al aan een tafel zat. 'Heb je ook wat voor ons besteld Sas?' vroeg ik. 'Nee dat moet e zelf even halen,' zei Sas. 'Oh, ik ga wel,' zei Jim. 'Okay,' zei ik. Toen Jim weg was zei Sas : 'Fem, wat heb j gedaan? Je hebt toch met Jesse!?' 'Ja ik weet het maar het giing per ongeluk...' zei ik nog net voor Jim eraan kwam. 'Okay ik heb voor jou een cola Fem,' zei hij. 'Okay!' riep ik, maar ik had helemaal geen dorst meer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen