Foto bij Deel10.

die fto is zot! :D

Layla POV:
Na een tijdje waran alle jongens weg, behalve Cody. We lagen wat in de zon. Ik hoorde een rustige ademhaling. Ik keek naar hem, hij sliep. Mijn moeder kwam naar mij. Ik deed het teken dat ze stil moest zijn. Ze knikte en fluisterde "Vanavond ben ik er niet. Je kunt bij iemand gaan slapen, maar je kent hier eigelijk nog niemand..." "Jawel, ik kan bij Cody gaan slapen." zei ik lief. Ze keek bedenkelijk. "C'mon mom, we gaan heus niets doen, zijn ouders en zus zijn daar ook hoor! Please, please, please!" smeekte ik. "Oké dan." zei ze, en ze ging weg. Ik ging naast Cody zitten, en gaf hem een kus. Hij opende slaperig zijn ogen. "Haaj Cody." lachte ik. "Mag ik vanavond bij jou blijven slapen?" vroeg ik lief. Hij nam zijn GSM, en belde naar zen moeder. Het mocht. "Jeej!" riep ik blij uit. Hij lachte. "Kom we gaan je spullen pakken." zei hij. Ik nam zen hand weer, dat zo zacht aan voelde, en liep met hem naar boven, naar mijn lichtroze kamer, met wat bloemen. Ik keek in mijn kast met slaapkleedjes. "Het is warm hoor, zeker als je bij mij ligt." zei hij met een knipoog. Ik lachte en keek. Allemaal lange mouwen, dna maar iets anders. Ik nam een gewoon blauw topje en een zwarte oude short. Dan ging ik mijn eigen badkamer, ik hoorde dat hij me volgde tot aan de deur, en hij keek wat ik deed. Ik nam mijn tandeborstel, tandpasta, borstel, make-up, deo en een slipje met bijpassende bh. "Leg eens even in mijn tas, a.u.b., dan kan ik nog even naar de wc." zei ik lief. Hij knikte en nam de spullen aan. Hij lachte bij het zien van mijn bh en slip. Hoe volwassen. Dacht ik. Na mijn toilet bezoekje, ging ik terug naar hem, en gingen we naar zijn huis.
Neen er gaan geen vieze dinge gebeure bij Cody xd + reactie's aubkes. xx

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen