Puckerman!!!
Vandaag zou ik mee gaan naar Glee club, en heb al een nummer uitgekozen. Mijn eigen gemaakte nummer, Kissing In the Wind. Maar toch blijf ik er bij dat het niet goed zal gaan qua mijn vrees. Ik loop door de hallen heen, en zie mensen met shlushee aan komen lopen, en ik weet wat er komt. Ik loop richting hun en wanneer hun het in mijn gezicht willen gooien kaats ik het bekertje richting hun zelf. En zitten hun onder de Shulshee. Ze kijken me aan en vertellen me dat ze me terug gaan pakken. "Kom maar op." Zeg ik dan en loop verder richting Glee Club. Wanneer ik binnen kom zie ik mijn oom en allemaal andere meiden en jongens. "Heey Eagle.. Dit is iedereen, iedereen dit is mijn nichtje Eagle Shoester." Iedereen begroette mij vriendelijk behalve Quinn, maar ach de rest was aardig. "Ik had gehoord dat Kurt je heeft horen zingen en ik ook, dus welk liedje wou je doen?" Ik kijk mijn oom aan, en draai me om, en stap 1 stap naar de piano en blijf staan. Ik hoor voetstappen en iemand dicht achter me staan. "Je kunt het wel, doe alsof we er niet zijn en probeervoor je moeder te zingen. Ze is hier, ze zal altijd bij je zijn. Vertrouw me!" Ik draai mijn gezicht om en knik, ik loop naar de piano en zing het liedje. Ik sluit me ogen en probeer me moeder te zien en dat ik dit voor haar zing, en het gaat gewoon geweldig na mijn gevoel. De eind noten herhaalde ik 2 keer laatste keer heel zachtjes. Wanneer ik klaar ben begint iedereen te juichen behalve Quinn. "Dat is geweldig, meid je bent fantastisch goed. Beter dan Rachel."Dat laatste zegt ze zachter. "Dankje, Jullie zijn vast ook net zo goed, ik wil jou wel eens horen, Puckerman." Ik praat nog even met Mercedes, en dan komt mijn oom naar voren met nieuws over het nieuwe Nationals aankondiging. "Okay mensen op letten graag, we hebben een probleem, die snel opgelost moet worden. Regionals had aangekondigd na dien bij mij. Dat dit jaar de Nationals de Thema "Diepgaande Emoties" heeft. Zoals jullie weten gaan de wranglers met Kurt ook heen. We moeten echt onze best doen om zelf geschreven liedjes te schrijven met ons allen, en dan iedereen samen een nummer. En onze nieuwste Glee member Eagle gaat zingen en leert jullie daar een dans bij meiden en jongens. Morgen gaan we schrijven, nu iedereen naar huis, en tot morgen!" Ik loop richting de deur, en ik ga zoals gewoonlijk met William mee maar dat duurt nog wel een half uurtje. Vergaderingen he. Ik zie Puckerman stoppen bij mijn oom en overleggen wat, kijkt om z'n horloge en zegt weer wat tegen hem. Puckerman roept me door de hallen heen en hoor hem naar me toe rennen. "Heey Eagle, Heb je zin om mee te gaan, ik wil je iets geweldigs laten zien." Ik denk na en moppel wat en Puckerman staat daar nerveus te zijn. "Okay, onder 1 voorwaarde?" Puckerman kijtk me aan en glimlacht. "Wat dan?" Vraagt hij nieuwsgierig. "Dat je met mij een song gaat schrijven?" Puckerman steekt zijn hand uit en knikt naar me, samen lopen we de school uit.
Er zijn nog geen reacties.