Foto bij hoofdstuk 14.

dit is leandro
de leider van de pack ^^

gabriella pov.
ik gooi aleandro razend snel van paul af en sta in men aanvalshouding. hij kijkt me stomverbaasd aan maar ik voel het verdriet door zen lichaam gaan. wist je dat we alles voelde van mekaar als ik kwaad,verdrietig,pijn heb voelt hij dat en omgekeerd."het spijt me aleandro maar je moet begrijpen dat we echt van elkaar houden. we zijn ingeprent."zeg ik fluisterend. er glijden tranen over men wangen. het deed zo'n pijn om men eigen broer verdrietig te zien. ik voelde de steken door men hart gaan die hij voelde. "ik zal het dan moeten aanvaarden."zegt hij terwijl er tranen over zen wangen gleden. ik ren naar hem toe. iedere keer als we tezamen weenden moesten we mekaar in de arme kunnen houden. ik spring in zen armen en hij omarmt me snel. ik veeg zen tranen snel weg terwijl hij bij mij hetzelfde deed.
paul pov.
ik zie hoe gabriella die aleandro van me afgooit.ik wist dat ze sterk en getraind was maar het blijft me iedere keer verbazen hoe sterk ze is. ik zie hoe elena voor me staat in haar aanvalshouding maar dan merk ik dat elena en aleandro dezelfde ogen hebben en dat ze ongeveer even oud zijn. is het haar tweelingsbroer??!""het spijt me aleandro maar je moet begrijpen dat we echt van elkaar houden. we zijn ingeprent."zegt elena zachtjes alsof ze hem kwetste. "ik zal het dan moeten aanvaarden."zegt aleandro pijnlijk en er glijden nu tranen over zen wangen. net zoals bij gabriella.dan rent ze huilend naar hem toe en springt in zen armen en na een aantal minuten vegen ze mekaar hun tranen weg. ik voel hoe ik word opgetild door een grote gespierde man. "laat hun maar eventjes dat is hun tweelingband die is erg sterk."zegt de man vriendelijk. er staan nog 4 andere mannen bij men vrienden en we stappen het huis binnen. emeley had ondertussen de muffins uit gehaald. we zetten ons neer in de zetel. "paul wat je wel moet begrijpen is dat die band tussen die twee altijd zal blijven.het zal wel minderen en aleandro gaat rekening met je houden maar zij hebben een speciale tweelingsband."legt de gespierde man uit. "maar ik ga best iedereen voorstellen.ik ben leandro dit zijn roberto, gino,james en daniel."terwijl hij iedereen aantoont.

Reageer (3)

  • Zenith

    Sounds good, ik neem abo (;

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen