nummer 10^^
heeeeeeeeeeeel veel plezier:Y)
xHoshi:Y)

.


dreaming away...
Shinya Pov:

Tijdens de opname van het nieuwe liedje, merk ik dat Kaoru af en toe een blik op mij en Die werpt als Die even naar me toeloopt om wat te vragen. Zal hij het weten van mij en Die? of is het gewoon toeval? Als Die voor de zoveelste keer naar me toeloopt en Kaoru weer kijkt, slaak ik zachtjes een zucht en kijk naar mijn drumstokjes. “Zeg Shinya..” begint hij en ik kijk op. “Kom op jongens. We lassen even een pauze in!” onderbreekt Kaoru hem en ik kijk op. Kaoru kijkt me aan maar kijkt al gauw weer weg. Verbaasd trek ik mijn wenkbrauw op en Kyo en Toshiya lopen naar de banken toe waar ze op neerploffen en in gesprek raken. Ik merk Die zijn blik op en ga staan. Dan houd hij mij bij mijn bovenarm vast en fluistert in mijn oor: “Na de opname het dorpje in?” ik kijk hem even aan en knik dan glimlachend. “Is goed.” Antwoord ik en Die glimlacht. Haast onopvallend geeft hij me een zoentje en verbaasd blijf ik staan. Ik word knal rood terwijl Die doorloopt naar Toshiya en Kyo en zich gelijk in het gesprek mengt. Kyo kijkt verbaasd op zodra hij me zo ziet staan. “Is er iets Shinya?” vraagt hij en ik kijk hem aan. Dan kom ik weer bij zinnen en schud snel mijn hoofd. “Nee hoor.. Ik ga even naar de wc.” Zeg ik snel en loop weg. Kyo kijkt me raar na en ik vlucht snel de wc in. Als ik op de wc deksel ga zitten leg ik mijn hoofd op mijn handen en kijk voor me uit naar de o zo schone deur. Als ik zo eventjes zit gaan mijn gedachten naar gisteravond en glimlach ik. Die is gewoon geweldig.

Reageer (3)

  • SeaJinx3

    KAWAII !!
    lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief
    en cute
    en

    snel verder (:
    xx

    1 decennium geleden
  • Matsumoto

    LiefxD
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    Ihihihi Shinya is in love ^^
    awww zo lief =D
    Snel verder!! :D:D
    Xx!<333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen