amazing xD
hoezo ik ben verslaafd aan dat nummerxD
veel plezier!
xhoshi:Y)

Obscureeeeeeeeee:D


What's on his mind?
Kyo Pov:

Lachend lopen ik en Toshiya voor de rest uit en komen we bij de studio uit. Als we daar naar binnen gaan staat iedereen al zo’n beetje klaar en knikken ik en Toshiya naar ze. “Hallo.” Begroeten we iedereen vrolijk en ze knikken. Ik en de rest van de band lopen gelijk door naar de opname gedeelte van de studio waar we verdere uitleg krijgen. Kaoru wil eerst nog even wat dingen checken voordat we beginnen en ik haal mijn tekst weer tevoorschijn. Toshiya kijkt over mijn schouder mee en lacht op een gegeven moment. Ik kijk hem raar aan en hij wijst op mijn blad. Ik kijk er naar en lees de zin. ‘Beware, nothing is sure in the world of ghosts.’ Staat er en ik trekt mijn wenkbrauw op. “Wat is daar mis mee?” vraag ik en kijk Toshiya opnieuw aan die nu naast me gaat zitten. “Het is Engels.” Zegt hij grijnzend en ik kijk hem nog steeds niet begrijpend aan. “Dus?” vraag ik voor verdere uitleg. “Jij kan geen Engels.” Zegt Toshiya dan en bij die gedachte ligt hij weer in een deuk. Kaoru komt de ruimte ook weer ingelopen en kijkt Toshiya verbaasd aan. Dan schud hij zijn hoofd en knikt. “We kunnen.” Zegt hij en ik sta op. “Mooi.” Zeggen Shinya en Die in koor en Shinya kijkt verlegen naar Die, die lacht. Ik zie hoe Kaoru de twee even aankijkt maar algauw weer omdraait en voor ons uitloopt. Verbaasd trek ik mijn wenkbrauw op maar loop dan toch maar achter hem aan.

Reageer (4)

  • Hopefulness

    Lol XD
    hahah snel verder <333
    loveyy ^^
    (K)Xx Mel!<3

    1 decennium geleden
  • Matsumoto

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    verdeeeerrr :D!

    xxKa-chan^^

    1 decennium geleden
  • SeaJinx3

    PAM PAM PAM !
    VERDERDERDERDERDERDER n_n

    xSeaJin (H)_____(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen