That Love Between Us, It's Something Special. And I Know, I Never Want To Lose You(DirEnGrey)[8]
waarom heb ik zo weinig inspi voor dit verhaal ??
veel plezier in ieder geval!
xHoshi:Y)
TENTENTENTENTENTENTENTENxD Hoezo ik kijk een beetje te veel naar Heyx3
Daisuke is in heavenxD
Die Pov:
Ik kijk even naar Shinya die nerveus naar zijn handen staart en Toshiya blijft ons vragend aankijken. Ik weet niet of het eigenlijk wel een goed idee is om het hem te vertellen.. maar wat moeten we anders verzinnen? Ik sla mijn ogen naar de tafel en zucht. “Ik en Shinya..” begin ik dan maar en kijk voorzichtig naar Toshiya. Hij heeft zijn hoofd schuin en kijkt me aan. “Laat me raden.. jullie hebben wat?” vraagt hij dan en Shinya zijn hoofd schiet omhoog. Hij kijkt Toshiya vol verbazing aan. “Hoe..?” begint hij en Toshiya grijnst. “Ik zal me stil houden tegenover de anderen.. maar jullie hebben dus echt..?” vraagt hij en ik kijk Shinya aan. Hij kijkt terug en ik glimlach flauwtjes. We knikken tegelijk en Shinya word rood. Ik kijk Toshiya weer aan die vrolijk glimlacht. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk vragend. Toshiya schud zijn hoofd en eet verder. Ik hoor Shinya ook weer eten en kijk zelf verbaasd naar het eten op mijn bord. Hoe wist hij dat? Hij stond vanochtend wel bij Shinya zijn deur naar ons te kijken.. maar we hadden net zo goed dronken kunnen zijn. Ik zucht en eet langzaam wat. Ik heb niet veel honger, maar toch.
“Is die gast doof ofzo?” klinkt het dan van heel ver weg. Ik heb niet door dat het om mij gaat en blijf naar mijn inmiddels lege bord staren. “DIE!” klinkt het dan vlak bij mijn gezicht en ik schrik. Ik veer een eindje op van mijn stoel en mijn vork vliegt de lucht door. Ik hoor iemand lachen en kijk verward om me heen. “Heh?” breng ik alleen uit en kijk naar Toshiya en Kyo die glimlachend voor me staan. “We gaan naar de studio. Kom jij ook nog mee of gaat Kaoru al het gitaarwerk doen?” vraagt Kyo grijnzend. Nogsteeds niet helemaal begrijpend waar het over gaat, ga ik rechtop zitten en denk ik na. Gitaarwerk, studio.. Owja! Dat liedje. “Ja ik kom mee..” murmel ik vaag knikkend en Toshiya kijkt Kyo glimlachend aan. “Die heeft zijn dag niet.” zegt hij en Kyo lacht.
Reageer (3)
Ahahah
1 decennium geledenDie-kun <333 ^^
Nexties!
(K)Xx Mel!<3
Snel verder!
1 decennium geledenwhieee snel verder
1 decennium geledenZo lief Daisuke in love (H)
haha:D
xxKa-chan^^