That Love Between Us, It's Something Special. And I Know, I Never Want To Lose You(DirEnGrey)[7]
numer 7^^
heel veel plezier!
xHoshi:Y)
blub
Wake Up
Kaoru Pov:
Vermoeid open ik mijn ogen en gaap. Ik heb zowat de hele nacht wakker gelegen. Het enige wat ik zowat gedaan heb is nadenken over Shinya en Die. Ik snap eigenlijk niet dat het me zo dwars zit over die twee.. ik weet ook wel dat ik ze gewoon een kans moet gunnen. Maar het zit me ergens gewoon niet lekker. Straks gaat alles mis, komen de fans erachter en dan is Dir En Grey verleden tijd.. Dir En Grey mag gewoon nog niet aan zijn einde komen, Ik denk er na al die jaren nogsteeds niet aan om te stoppen. Ookal is het al meer dan 11 jaar geleden dat ik, Kyo, Shinya, Die en Kisaki La:Sadie’s opgericht hadden. Ik kijk dan naar Kyo die voor mijn kamer langsloopt. Hij kijkt mijn kant even op en zwaait zodra hij ziet dat ik wakker ben. “Lekker geslapen?” vraagt hij en ik knik maar. Ik heb op dit moment niet veel zin in vragen. Dan loopt hij weer door en draai ik me weer om. Ik sluit mijn ogen en probeer weer wat te slapen, aangezien dat ik maar een uurtje geslapen heb. “Sta je zo op? je wou het nummer vandaag toch nog opnemen?” klinkt Kyo zijn stem dan weer die me wakker maakt. Ik murmel wat en draai me weer op mijn rug. Zuchtend staar ik naar het plafond en voel mijn oogleden langzaam dichtvallen. “Kao-chan!” klinkt het dan vlak bij mijn oor en ik schrik op. Ik val op een hele rare positie terug op bed en mijn hoofd is niet veel van die van Kyo verwijderd. Hij bloost lichtjes en staat dan weer recht. “Wakker worden.” Zegt hij en loopt weer weg. Ik kijk hem verbaasd na en trek mijn wenkbrauw op. Uiteindelijk schud ik mijn hoofd en besluit ik dat het misschien toch wel beter is dat ik opsta. Ik loop gelijk door naar de douche waar ik niet veel later onder ga staan. Als ik klaar ben loop ik, helemaal aangekleed, de living in waar Kyo etend tv kijkt. Hij kijkt even op zodra hij me hoort lopen en knikt even. Ik glimlach en loop naar de keuken voor wat te eten.
Reageer (2)
nee idd, aan diru mag nooit een eind komen ^^
1 decennium geledenIk zie ze nog steeds als Opa'tje op het podium staan rockken ^^
hoewel Die nu al een opa is ..
maar dan is hij een Opa Opa, of OpperOpa^^
mrja snel verder
xxKa-chan^^
Diru mag nooit aan een eind komen
1 decennium geledenPUNT UIT!
HERE THAT DIRU! YOU GUYS QUIT AND ILL HUNT YOU DOWN *gayhandje*
Snel verder *wbw* kawaii <333
(K)Xx Mel!<3