nummer 6:D
heel veel plezier^^
xHoshi:Y)

reacties??


I know what they are going to say..

De Volgende Morgen:
Toshiya Pov:

Met een grote gaap word ik wakker en gelijk voel ik een steek in mijn rug als ik me uitrek. Ik kijk dan om me heen en zie dat ik nog op de bank lig. Tuurlijk.. Die of Shinya hebben me natuurlijk niet even geholpen ofzo.. Ik zucht en glijd helemaal van de bank af. Zijn die 2 eigenlijk wel terug gekomen? Ik heb niks vernomen. Ik besluit maar op de staan en kijken in de kamers van Die en Shinya of ze er wel zijn. Als eerste loop ik naar die van Die toe en tot mijn verbazing ligt hij er niet. Ik grijns dan en loop stilletjes naar Shinya zijn kamer toe. Als ik de deur open doe zie ik wat ik al verwacht had te zien. Shinya en Die liggen dicht tegen elkaar aan en Die heeft zijn armen rondom Shinya geslagen. Ik glimlach en blijf even staan. Wat ik alleen niet doorheb, is dat ze wakker worden. Shinya merkt me als eerst op en schrikt. Die kijkt hem raar aan en ik merk nu dat ze wakker zijn. Ik laak licht in paniek en weet dus echt niet wat te doen. Die kijkt nu ook naar mij en ik zie hem schrikken. “Goede morgen.” Zeg ik alleen en blijf de twee aankijken. “Hoi..” piept Die en ik houd mijn lach met moeite in. “Ik eh… wat willen jullie eten?” vraag ik dan maar om ons alle 3 een beetje uit deze oncomfortabele situatie te halen. Die en Shinya kijken elkaar even aan en ik zie hoe Die Shinya rustig loslaat. “Maak maar iets..” zegt hij dan en ik knik. “Lekker geslapen trouwens?” vraag ik dan en ik draai me om. Kut! Een klote vraag! Met het gevoel dat ik mezelf nu wel voor mijn hoofd kan slaan loop ik de keuken in en hoor ik Shinya en Die iets mompelen. Ik weet nu gewoon zeker dat ze elkaar geschrokken aankijken en iets bedenken om het me uit te leggen dat ze bij elkaar lagen. Waarschijnlijk komen ze op het idee dat ze dronken waren ofzo.. die smoes is ook het makkelijkst te geloven. Ik ga maar eten klaar maken en als het klaar is loop ik naar de woonkamer. Shinya zit op de bank en Die zit aan tafel. Die kijkt op als ik de keuken uit kom lopen en Shinya een bord eten geef. Ik breng Die er ook eentje en ga dan tegenover hem zitten. “Weetje Totchi..” begint Die dan en ik kijk op van mijn eten. Shinya kijkt ook om en kijkt mij en Die aan. “Ik denk dat ik en Shinya je iets zeggen moeten.” Fluistert hij dan zachtjes en ik kijk hem, gespeeld, verrast aan. Ik kijk dan op dezelfde manier naar Shinya die flauwtjes glimlacht en opstaat. Hij gaat ook aan tafel zitten en ik kijk de twee aan.

Reageer (3)

  • Matsumoto

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    whooeei snel verder :D

    xxka-chan^^

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    OOOOOOEEEEEEHHHHHH
    Bekenen *wbw* XD
    snel verder!
    omgawd cuutteee <333
    (K)Xx Mel!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen