Foto bij 002.

Reactie?
Kudo?
Ze zijn altyd welkom!! (H)
Loves Remona.
Ojaa hierboven Angelus teken ^^
Volgende keer foto van Nero (H)

*Melusine Carnallust pov *
Ik word ruw door de jongen die Nero heet meegetrokken.'''Geen manieren geleerd jochie! Er word hier niet aan mijn arm getrokken!'' Geïrriteerd en boos tegelijk word ik nogsteeds meegesleurd naar een auto die word bestuurd door een man van rond de twintig. Zijn armen die mij onder hun sterkte toch nog heel tedere aanraakte duwde hij mij de auto in."zitten blijven en luisteren zonder tegenspraak" zei hij met een tikkeltje geirriteerde toon. Ik deed maar wat er gezegt werd niet alleen om nieuwschierigheid maar ook omdat de dreiging in zijn stem mij niet was ontgaan...hij klapte de deur dicht en ging aan de andere kant van de auto zitten."luister, ik wil je niet bang maken maar hou dan op met argwanen ik wil je HEL-PEN dus stop daarmee!" Zei hij ietswat dreigend met een kwade ondertoon. Geschrokken van zijn reactie bleef ik zo stil mogelijk zitten. Wat een opvliegende blaaskaak die hij is! Denken dat er met mij gespot kan worden! Voor ik er erg in had gloeiden mijn ogen rood. Maar als een soort van krachtveld stopten me ogen met gloeien en voor de zoveelste keer van vandaag voelde ik de mooie maar intensief kille ogen van Nero op mijn slaap gebrand. Voorzichtig probeerde ik te kijken maar tevergeefs, hij had het toch in de gaten gehad. Als ik erover nadenk is alles wel vreemdgegaan..Uit het niets duikt een jongen op met de mooiste maar intensiefste ogen ooit gezien die zelf ook heel knap was..wacht eens even! daar gaat het niet om! hij duwt me daarna de auto in en vervolgens zit ik hier...Ik raakte uit mijn gedachte-trance toen ik naast me iemand een slappe lach hoorde krijgen. Ik keek langzaam om, om te kijken wie hier zo onbeschoft weet te zijn om zomaar te beginnen met lachen. Tot mijn grote verbazing is het Nero die lacht.'' Wat valt er nu weer te lachen ?!'' zeg ik een beetje nors.'' jou gezichtdrukking als je betrapt bent''lacht hij een beetje ongemakkelijk. Ik voel het bloed naar mijn wangen stijgen en zijn gelach lijkt nog harder te worden. Zijn gelach houd op als de jongen die de auto bestuurde er weer staat.''we zijn er en gedraag je normaal Nero.'' Zei hij.''Eindelijk iemand die eens ziet wat een onbeschoft gedrag hij heeft!'' zei ik met een triomfantelijk gezicht. De jongen gaf me een glimlach en ontbloote zijn tanden,'' Ik ben Quirino Gorecharm.'' zei hij en stak zijn hand uit.''Ik ben Melusine Carnallust.'' zei ik met een mysterieus half lachje. Ik zie Nero diep nadenken dus pak zijn hand en trek hem mee niet alleen omdat hij er zo alleen uitziet maar ook vanwege het feit dat hij op een of andere manier mijn interesse weet te krijgen....



*Nero Hassamiël Pov*
Ik zit te lachen totdat de deur opengaat Quirino staat voor het portier en zegt :''we zijn er en gedraag je normaal Nero.'' Gelijk gaat mijn stemming een toontje lager. Als ik zie dat Quirino en Melusine het zo goed met elkaar kunnen vinden woelt er een gevoel bij me op. Ach ja waarschijnlijk is het gewoon vermoeidheid, vandaag was ook een rare dag gelukkig is de missie volbracht. Ze is wel flink ondervoed en is er niet al te best aantoe maar ondanks dat blijven haar ogen mij interesseren. En ondanks haar ondervoeding zie je dat er niemand zo is als zij is. Nee wacht dit mag ik niet denken! Opeens waak ik uit mijn gedachtes doordat er aan mijn hand word getrokken. Geschrokken kijk ik op en zie dat het Melusine is. Ze glimlacht naar me. Een beetje verrast lach ik dan maar terug.''Nou hier zijn we.'' zegt Quirino


haha ik hou jullie in spannig =P
Kudo en reacties zijn heeeel erg welkom!

Reageer (1)

  • Morgenster

    CoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen