Haaaay^^
veel plezier:D
xHoshi:Y)

whoei":D


ahum... tsjah.. uh.. xD lees maarxD
Niemand Pov;

Toshiya ligt half op de bank en half op de grond als Die en Shinya eindelijk thuiskomen van hun uitje naar het strand. Shinya lacht om Toshiya zijn rare positie en Die schud zijn hoofd. “Volgens mij heeft hij een stukje van zijn hersens weggeschoren toen hij zijn haren eraf liet halen aan 1 kant.” zegt hij en Shinya lacht weer. “Toshiya is nooit normaal geweest Die, dus ik denk dat hij dan niet meer zou leven.” Zegt hij en Die kijkt hem even raar aan. Dan glimlacht hij en kijkt nog even naar Toshiya die wat in zijn slaap mompelt. Dan loopt Die op Shinya af en slaat zijn armen om hem heen. Shinya glimlacht verlegen en Die grijnst. Hij tilt Shinya zonder moeite op en Shinya kijkt hem geschrokken aan. “Wat ga je doen Die?” vraagt hij maar Die loopt zonder iets te zeggen door. Hij gooit Shinya dan op zijn bed neer en Shinya stuitert even. Die lacht en Shinya kijkt hem verbaasd aan. “Dat ging ik doen. En nu dit.” Zegt Die en Shinya blijft hem met zijn blik volgen. Die klimt het bed op over Shinya die hem niet begrijpend aankijkt. Als Die bij Shinya zijn shirt uitkomt gaat hij er met zijn handen onder en gaat zo naar boven. Shinya giechelt even en legt zijn handen op Die zijn schouders, die steeds hoger komen. Als Die bij Shinya zijn hoofd is grijnst hij en beginnen ze te zoenen.

Een liedje neuriënd opent Kyo de deur van zijn kamer en die van Kaoru. Hij loopt naar binnen en Kaoru kijkt op van de bank. “Jij bent laat terug.” Zegt hij en Kyo kijkt hem geschrokken aan. Blijkbaar had hij niet verwacht dat Kaoru nog wakker zou zijn. Kaoru lacht en schud zijn hoofd. “Ik ben nog even het strand over gelopen..” antwoord Kyo dan en Kaoru kijkt hem bedenkelijk aan. “Niks ongewoon gezien?” vraagt hij en Kyo trekt zijn wenkbrauw op. Hij schud dan zijn hoofd en loopt naar de minikoelkast. “Nee, wat zou er moeten zijn dan?” vraagt hij en gooit Kaoru een blikje toe die hem opvangt. “Geen idee, daarom vraag ik het.” Zegt Kaoru om zichzelf te redden van de situatie. Verbaasd en niet begrijpend wat Kaoru nou eigenlijk bedoeld, draait Kyo zich om en kijkt Kaoru aan die zich weer omgedraaid heeft. Kyo gaat naast Kaoru op de bank zitten en kijkt hem aan. “Wat is er Kaoru? Je was toen ik je tegen kwam ookal in gedachten.” Zegt hij en Kaoru schud zijn hoofd en neemt een slokje. “Niks, laatmaar. Het is niet belangrijk.” Zegt hij en Kyo trekt zijn wenkbrauw op. “oke.” Zegt hij dan schouderophalend en draait zich weer om. Hij laat even een blik glijden over de tekst van het liedje en pakt het dan op. Hij gaat het lezen terwijl hij wat drinkt en Kaoru gaat ook weer verder met waar hij mee bezig was, nadenken over Die en Shinya..

Reageer (2)

  • xWeaslyx

    whoeehoeee :D

    Snel verder :D

    En die en shinya zijn idd schattig xDS

    weiter :D!

    xxKa-chaN^^

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    Woeioo!!
    NEextiess <333
    aww kawaii Die en Shinya =3
    Xx!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen