Foto bij Standing Alone For Everything

7 apriilll :)
jaaaaa ik ben bijnaa jaaariiiiig =3 =3 =3 =3 =3 =3 =3
23 dagen en dan ben ik jariiig :)
maar okeeyy t vorrige hoofdstuk zei ik dat ik reacties wou maar ok...
toch een nieuw hoofdstuk maar nu meen ik het ik wil minstens 3 reacties van verschillende mensen die niet alleen zeggen : Snel verder!
:) have a nice day ^^

~Femke POV~

Ik werd wakker en keek op de klok, elf uur... Toen ik naar de woonkamer liep zag ik Sas achter de computer zitten. 'Morgen!' zei ze opgewekt. 'Mogge,' zei ik moe. 'Ik heb een eitje voor je gemaakt, hij ligt in de koelkast,' zei Sas. 'Thanks,' zei ik want ik had best wel honger. Toen ik het eitje op had pakte ik wat brood en deed het in het broodrooster. 'Heb je pindakaas?' vroeg ik aan Sas. 'Ja in het kastje boven helemaal onderin.' 'Dankje!' Toen ik mijn boterhammen op had ging ik tv kijken. Er was bijna niks op tot ik bij Nickelodeon was en ik gilde: 'SPONGEBOOOB SQUAAREPAAAANTS!' Sas schrok zich eerst dood maar toen begon ze te lachen 'Je bent volgens mij nog meer van spongebob gaan houden!' proestte ze uit. 'Inderdaaaaad!' schreeuwde ik. Ik was met ingehouden adem aan het kijken toeen opeens het beeldscherm uitging. 'Neeeeee Spongebooooob!' riep ik, 'Saaaaaas! De tv is kapoooot!' 'Niet!' Ze stond naast de tv en zwaaide rond met een snoertje wat leek op het stekker van de tv. 'Neeeeee doe terug in hett stopcontact!' 'Nope! Ga maar even een duik nemen tussen de vissen.' 'Nee ik ga in het zwembad!' 'Ook goed! Even geen tv meer voor jou.' 'PUH!' zei ik nog en ik liep naar mijn kamer om me om te kleden. Toen ik in mijn bikini al in het zwembad was was ik er achter gekomen dat ik geen handdoek mee had genomen naar buiten. 'Sas!? Kan je even een handdoek buiten leggen voor me?' riep ik. 'Ja wacht even! Ik ga ook zwemmen dus ik neem wel een handdoek voor je mee!' hoorde ik haar roepen. 'Okay thankss!' riep ik en ik ging op het luchtbed liggen. Dit was zo heerlijk... Ik deed mijn ogen dicht en sloot me af van de ruimte zodat het leek alsof ik vloog. Maar opeens lag ik weer in het water. 'Sas! Dat was niet leuk!' zei ik omdat ze het luchtbed had omgekieperd. 'Jawel!' zei Sas toen ze was uitgelachen. 'Ik zou maar maken dat ik weg was als ik jou was!' zei ik nog. Sas klom snel uit het zwembad, droogde zich af en sloot zich op in haar kamer. Natuurlijk wist zij niet dat ik wist waar alle sleutels waren maar ik besloot die niet te gebruiken. Ik bedacht een plan en had er meteen al een. Ik zocht naar een schone, lege emmer en toen ik die gevonden had gooide ik die met een grote plons in het zwembad. Omdat ik Sas kende zou ze pas na drie minuten uit de kamer komen als ze zo iets hoorde. Ik verstopte me in het gangetje achter haar kamer. Ik haarde haar kamerdeur heel langzaam opengaan. 'BOEE!' riep ik. 'AAAAHH! Fem dat was pas gemeen!' riep Sas en ik barstte in lachen uit. na 3 seconden moest Sas toch ook lachen. We gingen nog even zwemmen en toen ging ik naar Jesse. 'Sas, ik blijf vanavond bij Jesse slapen okay?' zei ik 'Is goed maar geeen gekke dingen doen!' zei Sas 'Neehee!' zei ik en ik duwde haar de auto in. 'Heey Jesse!' 'Hoi Fem!' 'Hoe issie?' 'Goed, met jou?' 'Ook! Ik blijf vanavond bij jou slapen!' 'Dat gaat gezellig worden!' zei hij met een ondeugende blik in zijn ogen. 'Hou je kop! Sas zei ook dat we in aparte kamers moeten slapen!' 'Uhhggg! De eeuwige bezordheid van Sas!' 'Ja dat wel, maar ik ben het met haar eens, we moeten geen gekke dingen doen!' zei ik en ik gaf hem een zoen.

~Justin POV~

Nu ben ik helemaal alleen... Christian is nu met Kyara en heeft er voor gezorgd dat Femke met iemand anders is... Ik moet echt naar de musicvideo nu! Een kwartier later waren er nog maar dertig mensen van de vijftig. Ik was waarschijnlijk wel heel laat... 'Bieber! Why are you so late? Now we don't have enough time to shoot the video!' zei de producer. 'I'm sorry! I have love troubles and i'm alone!' schreeuwde ik. 'Well we just have to make the video another day, the only day i'm open is 23th of april.' 'Okay i'll be here.' 'You better be!' zei hij nog en ik ging naar mijn moeder. 'Mom?' 'Oh! Hi Justin!' 'Hi mom, Can i stay here a fiew days?' 'Yeah ofcourse but why?' 'Cause i'm all alone! Christian is with Kyara!' 'Okay and what about Femke?' 'Christian kissed her and now she's on Curaçao with her new boyfriend!' 'Then just tell Femke how you really feel about her!' 'No! I never want to see her again!' 'Well okay but go to bed now! it's half past eleven!' 'Okay goodnight mom.' 'Sweet dreams Justin,' zei ze nog en ik ging naar bed.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen