Nummer 1, of eigenlijk nummer 2, het is hoe je het bekijken wilt.
Heel veel plezier met lezen.
xHoshi

Deze is al ietsje langer^^ ik hoop dat het nogsteeds leuk is...


No! You Can't Mean That, It's Not True... Right?
Kaoru Pov:

Ik zet mijn bril goed terwijl ik naar de lift loop. Er hangt een papiertje op met de tekst: ‘Lift buiten gebruik’ ik frons mijn wenkbrauwen en besluit die verdomde trap maar te nemen. Ik loop langs een balkon en voel de koude wind langs me gaan. Ik ril even en kijk opzij. Verbaasd blijf ik staan en kijk naar de man die er over de leuning hangt. “Heb jij het niet vreselijk koud Toshiya?” vraag ik terwijl ik tegen de deurpost aanleun van de openstaande deur. Ik zie Toshiya lichtjes schrikken en ik glimlach. hij draait zich om en zodra hij me ziet staan schud hij zijn hoofd. “Weet je toevallig waar Die is gebleven? Ik moet nog wat met hem bespreken over dat nieuwe nummer.” Vraag ik dan en Toshiya knikt. “Kijk maar eens goed naar het rand van het water.” Zegt hij dan en ik frons niet begrijpend mijn wenkbrauwen. Toshiya wenkt me en ik kijk hem vol ongeloof aan. “Koud.” Zeg ik alleen en ril. Toshiya lacht en schud zijn hoofd. “Je moet het zien voordat je me pas echt gelooft Kaoru.” Zegt hij en loopt naar me toe. Ik kijk hem verbaasd aan en hij trekt me aan mijn arm mee naar het rand van het balkon. Ik ril van de kauw en sla mijn armen om me heen. Handig alleen zo’n T-shirt. Ik kijk een beetje rond en zie alleen 2 mensen bij het water staan. Ik kijk Toshiya dom aan en hij wijst naar de twee mensen. “Kijk eens beter.” zegt hij dan en ik frons opnieuw mijn wenkbrauwen. Toshiya knikt met een glimlach en ik draai mijn hoofd weer naar het water toe. De 2 mensen staan nu met elkaars gezichten naar elkaar toe en mijn ogen worden groot als ik ontdek wie het zijn. “Shinya en Die?” vraag ik verbaasd en draai mijn hoofd weer naar Toshiya toe die glimlachend knikt. Ik kijk verward weer naar de twee toe en zie ze nu rustig zoenen. “Best wel cute eigenlijk.” Hoor ik Toshiya dan mompelen en ik kijk hem niet begrijpend aan. "Wat zullen de fans zeggen als ze hier achterkomen!” zeg ik dan en Toshiya kijkt me ongelovig aan. “Kom op Kaoru.. dit meen je toch niet!” zegt hij en ik kijk hem aan. “Jawel! Dit kan niet Toshiya… straks gaan de fans geen fans meer zijn omdat Die wat met Shinya heeft!” roep ik hysterisch uit en Toshiya slaakt een zucht. “Ik had je dit nooit moeten laten zien..” mompelt hij hoofdschuddend en ik kijk hem aan. “Ik ga naar ze toe en zeg ze dat het gewoon niet kan!” zeg ik dan en wil weglopen. “Nee! Kaoru laat dat!” roept Toshiya me na, maar ik ben al bijna bij de uitgang van het hotel. Ja ik kan snel lopen, lange benen hebben zo zijn voordelen. “Kaoru!” word mijn naam dan weer geroepen en ik voel een hand om mijn arm sluiten. Ik draai me om en sta, bijna, oog in oog met Toshiya die zo te zien buiten adem is. “Geef die twee een kans. Ze wisten het voor ons verborgen te houden, dus ook voor de fans.” Zegt hij en ik zucht. “Jij wist het.” Zeg ik en Toshiya grijnst. “Niet als ik ze niet had afgeluisterd toen ze dachten dat ik sliep.” Zegt hij trots en ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. “Klein kind ben jij ook he.” Zeg ik hoofdschuddend en Toshiya lacht blij. “Ik ben er trots op. Maar alsnog ben ik volwassen genoeg om Shinya en Die een kans te gunnen. Laat ze toch, als zij van elkaar houden moet je het accepteren Kaoru..” zegt Toshiya en hij kijkt me met van die onschuldige oogjes aan. Ik knik en kijk Toshiya uiterst serieus aan. “Als er ook maar iets over misschien een relatie tussen Die en Shinya rond gaat he.. dan doe ik er wat aan!” zeg ik en wijs streng met mijn wijsvinger naar Toshiya die knikt. “Begrepen Leader-Sama!” zegt hij en houd de zijkant van zijn hand tegen zijn hoofd. Ik knik en draai me weer om. Ik zucht en schud mijn hoofd als ik de trap oploop. Dit gaat nog lastig worden..

Reageer (4)

  • Heartless

    ö
    i luvv it nu al :D
    xD
    Snel verder :D xD
    maar niet zo snel als ik verder ging please xD
    xSeaJin.

    1 decennium geleden
  • Matsumoto

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Hopefulness

    Mwhaah XD De fans haken nooit af!
    Gawd, als de jongens met elkaar zouden krijgen... Ahaha XD ZOENEN ONSTAGE!!! Zoals vroeger...
    Next! :D
    I love it :D:D
    (K)Xx Mel!<33

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    kaoru jij gaat het niet verpesten ^^

    Anders scheer ik je kop kaal !(6)

    En dat is geen dreiging

    Dat is gewoon een feit (ofsoXD)

    mrja Iig VERDER :D!

    xxKa-chan :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen