That Love Between Us, It's Something Special. And I Know, I Never Want To Lose You(DirEnGrey)
Een Nieuw Dir En Grey verhaal van mij
Je kan het gaan zien als een soort van Bandcest.. maar zo zou ik het eigenlijk niet willen noemenxD en het is ook geen FanService Denk ik(goed geschreven? ).
Ik wil graag jullie meningen weten over dit verhaal.. en ik hoop dat jullie het leuk vinden^^
xHoshi:Y)
reacties zouden wel heel aardig zijn(A)
Meet The Red Haired Guitarist Die, from Dir En Grey
Dit is Andou Daisuke(Gewoon Die in het verhaal)
Hij speelt Gitaar in de band.
Meet The Strange and Funny Guitarist Kaoru, From Dir En Grey.
Dit is Niikura Kaoru(gewoon Kaoru in het verhaal)
Hij is de leider van de band en speelt ook Gitaar.
Meet The Crazy and Narrow, don’t call him Kawaii or Cute, Singer Kyo, from Dir En Grey.
Dit is Niimura Tooru(Gewoon Kyo in het verhaal)
Hij is de zanger in de band.
Meet The Funny Bass player Toshiya, from Dir En Grey.
Dit is Hara Toshimasa(Gewoon Toshiya in het verhaal)
hij is de bassist van de band.
Meet The Shy and Cute Drummer Shinya, from Dir En Grey.
Dit is Terachi Shinya(gewoon Shinya in het verhaal)
Hij is de Drummer van de band.
Meet; The Worlds Greatest and Funniest Band: Dir En Grey!
Die Pov:
Rustig lopen ik en Shinya over het strand. We hebben de hele tijd al niks gezegt en uiteindelijk besluit ik om bij het water te gaan kijken. Shinya kijkt me even verbaasd aan maar gaat dan naast me staan. “Mooi he, die zonsondergang.” Fluister ik en Shinya knikt. Hij zegt verder niks en we kijken in stilte naar de ondergaande zon. Heel even kan ik het niet laten om naar Shinya te kijken en zie hem opperst geconcentreerd naar de lucht staren. Ik lach zachtjes en kijk weer naar de zon terwijl ik mijn zonnenbril beter opzet. Heel rustig en haast ongemerkt, schuifel ik wat dichter naar Shinya toe. Hij merkt het niet op en als ik dichter bij hem sta sla ik mijn arm om hem heen. Ik kijk weer naar de zonsondergang terwijl ik hem voel schrikken. Hij kijkt me even aan, glimlacht dan en kijkt net zoals mij weer naar de zon. Ik voel niet veel later hoe hij zijn hoofd op mijn schouder laat rusten en ik leg mijn hoofd weer op de zijne. Geweldig, zo’n zonsondergang kijken met, hoe raar het ook klinkt, de beste man die ik ooit heb leren kennen. Ik zucht zachtjes en glimlach. De andere jongens zouden het vast afkeuren, dit tussen mij en Shinya, maar het kan me niks schelen. Het gaat me er om wat ik voor hem voel, wat de jongens er ook van gaan zeggen. Voorlopig weten ze er ook nog niks van… en ik hoop eerlijk gezegt ook dat het ook nog even een geheimpje tussen mij en Shinya blijft.
I Know.. hij is kort. Maar ik wil gewoon van jullie weten hoe het verhaal is en of het wel leuk is om hier verder mee te gaan^^
Reageer (2)
Aww wat cute!! <33
1 decennium geledenSnel verder!! *neemt meteen abo*
HAWT FOTO VAN SHINYA DUDE! OMGAWD O_O
En de andere foto's zijn ook hawt <333
NExt!!
(K)Xx Mel!<3
jesus wat is shinya hot op dat plaatje !
1 decennium geledenWhaaaaoooh
Dat lekkere ding
En snel verder want ik vind het gaaf
xxKa-chan!^^