Foto bij Getting the stuff

Deel 8

Wekker

'I remember when you told me i'm driving you crazy (Crazy)I remember when you used to call me your baby (Baby) And I don't think I am who you want me to be I am sorry it took you this long just to see'
Mijn wekker van mijn blackberry gaat af.Langzaam word ik wakker.-6:45 al?Gelukkig vandaag hoef ik alleen nog maar mijn boeken voor het nieuwe jaar te halen.En morgen een talenten showtje-Ik stap uit me bed en loop naar mijn kast.-Eens zien...Wat zal ik eens aan doen?- Ik pak skinny jeans en zwart vans hoodie met roze logo uit de kast,loop naar de badkamer en kleed me om.Ik doe een beetje make-up op,borstel mijn haar en schud mijn haar dan nog een beetje door elkaar.-Zo,nu zit het goed- Ik poets me tanden en schiet naar beneden.Beneden aangekomen loop ik de keuken in waar mijn vader koffie drinkt en de krant leest.Hij kijkt op vans zijn krant'Hé lieverd,moet ik je zo brengen?' Ik denk even na en er schiet een geniaal plan door mijn hoofd.'Ja,is goed'zeg ik grijnzend.

Mijn vader en ik zitten in mijn vader's grote en dure Porche.
-Haha,Dit zien die blonde barbie's en niemand anders aankomen!Het hele jaar lieg ik al over wat en wie mijn vader is.Hij heeft een groot skate bedrijf.Hij is erg bekend daardoor en een van de redenen waarom ik skate-
'Meis,we zijn er.Wil je dat ik met je mee ga?' 'Ja doe maar'zeg ik met een grijns op mijn gezicht.Samen lopen we naar de klas van mijn mentor waar ik moest zijn.Als we binnen stappen zie ik nog meer mensen met hun vader of moeder.Ik zie Britney open mond naar me kijken.Mijn vader gaat bij de rest van de ouders staan en ik loop naar Didi die bij de barbie's staat.Didi geeft me een knuffel en Britney kijkt nog verbaasder dan eerst.Ik draai me naar haar en zeg'Had je niet verwacht hé?'

De spullen zijn opgehaald en we gaan terug naar de auto.Stappen in,rijden terug naar huis.Mijn vader rijdt langs de skate baan en daar zie ik Ryan skaten in zijn eentje.
'Pap?Wil je me hier afzetten?' 'Ja hoor,maar waarom?'
'Ik wil gaan skaten' 'Dan kom ik ook mee.Ik wil wel eens zien hoe goed je skate' Ik lach,hij parkeert op de parkeer plaats en we stappen uit.
'Wacht ik heb geen skateboard bij me!' zeg ik.Mijn vader haalt een skateboard uit de achterbak,geeft het aan mij en we lopen het skatepark in.

'Ryan!' roep ik zo hard mogelijk.Hij draait zich om en er verschijnt een glimlach op zijn gezicht.Hij skate naar me toe en ik geef hem een knuffel.Hij stelt zich voor aan mijn vader.
Nadat hij zich heeft voorgesteld zegt mijn vader 'Lieverd ik ga terug naar huis' Ik knik,mijn vader loopt terug naar de auto en rijd weg.
'Kom' Ryan pakt mijn hand en trekt me mee ergens waar ik zolang dat ik in Londen woon nog nooit ben geweest.

Reageer (1)

  • Groningen

    Ben je een Vans fan?

    Beneden aangekomen loop ik de keuken in waar mijn vader koffie drinkt en de krant leest.Hij kijkt op vanszijn krant'Hé lieverd,moet ik je zo brengen?' Ik denk even na en er schiet een geniaal plan door mijn hoofd.'Ja,is goed'zeg ik grijnzend.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen