The Beach
i'm soooo sorry that i'm late again ik ben ziek ik was moe en ik ging slapen dus vandaag komen er weer 2 (:
6 apriiill
OOW het is misschien een beetje frustrerend maar nu is het in Amerika
BTW ik wil reacties!!! anders post ik het volgende hoofdstuk niet! hij ligt al klaar voor jullie maar ik wil 3 reacties van verschillende mensen! en het mag niet van biebahfevah of sugerbabe AKA Femke en Kyara
~Kyara POV~
'Hi Christian,' zei ik toen ik de deur voor hem open deed. Ik had met hem afgesproken dat als ik thuis was dat ik zou zeggen hoe Justin het opving. 'Well, how did it go?' vroeg hij. 'Worse then i thougt, we where in the restaurant and i just told him... He started screaming that he never wants to se me again and then i ran out of the restaurant and took a cab to my house...He looked really sad...' zei ik, 'Now we only have each other...' 'Yeah but i still think you need to talk with Femke.' 'Uhggg okayy... I'll talk with her but then you need to drive me to the airport so i can buy an ticket and leave as soon as possible.' 'Ok get in the car.' Ik deed mijn jas aan en we gingen naar het vliegveld. 'Hi, can i help you?' vroeg de vrouw achter de balie. 'Yes can i have a ticket for the next flight to Curaçao?' 'Yeah hold on i need to check if there's room for you on the next flight.' 'Okay.' Ze liep even weg en kwam na 5 minuten weer terug. 'I'm sorry, there's only some room for you in the flight from 11 april, in four days.' 'Okay i'll take it how late does the plane leave?' vroeg ik terwijl ik mijn portemonnee pakte. 'It leaves at three o'clock but you need to be there at two o'clock.' 'Okay and how many do i own you?' 'threehundred dollars,' zei ze en ik gaf mijn credit card. 'Thank you!' zei ik toen ze me mijn credit card en de ticket gaf.
~Femke POV~
Ik vind Jesse nog steeds heel leuk... Maarja nu Justin me toch niet meer wil ga ik met Jesse. We hebben gisteren nog gezoend. Alss het goed is is Sas alweer thuis want het is twee uur. 'Jesse, Sas is waarschijnlijk al thuis zou je me naar haar toe kunnen brengen?' vroeg ik. 'Ja natuurlijk!' zei Jesse. Ik stapte in de auto en na een kwartier waren we bij Sas' huis. Ik zag dat de deur open stond. Ik klimde over het hekje heen en rende naar binnen. Sas was nog aan het uitpakken en zag me aankomen. 'Sas!' riep ik. 'Fem! Ik heb je gemist!' riep Sas. Jesse had ondertussen het poortje opengekregen en liep ook naar binnen. 'Heey Sas, hoe was het in Thailand?' vroeg hij. 'Super! Ze hebben daar echt hele leuke winkeltjes!' zei Sas. Ik had haar ook gemist... Ik had haar al vijf jaar niet meer gezien! 'Zullen we met z'n vieren naar het strand gaan?' vroeg Sas. 'Vieren? wie dan nog meer?' vroeg ik. 'Danny! Ik heb al twee weken met Danny,' zei Sas. 'Well Okay!' riep ik uit, 'Maar ik heb geen bikini bij!' 'Dan koop je een nieuwe!' zei Sas. 'Ja dahaaaag! Het geld groeit niet op mijn rug hoor!' zei ik. 'Nee je hebt gelijk... Maar je bent wel wereldberoemd! En daarmee verdien je superveel geld!' zei Sas. 'Uhhgg.. Okayy ik koop een nieuwe!' zei ik en we stapten met z'n allen in Jesse's auto. 'Ik heb Danny ge'smst om naar Blue Bay te komen.
Het was heel leuk bij Blue Bay, we hebben in het zwembad gezwommen, we zijn naar het vlot gegaan, maar wat we het meeste hebben gedaan is met z'n vieren op de trampoline springen! Kort om dus een hele leuke dag...
Ik was weer bij Sas thuis en ik probeerde te slapen want het was elf uur maar ik moest de hele tijd aan Justin denken... Ik vond hem nog steeds leuk... Misschien zelfs wel leuker dan Jesse... Ik weet het niet meer... Ik dacht er de hele tijd aan, en uiteindelijk viel ik toch in slaap
Er zijn nog geen reacties.