Foto bij Kurt-Deel 3

Kurt liep samen met Rose door de gangen. Ze waren nu "officieel" vrienden. Jay en Blaine liepen langs. Kurt stak zijn tong naar ze uit, maar dat zagen ze niet. Ze liepen het Glee lokaal binnen. Will begon te vertellen. 'We moeten weer beginnen met de duets.' zei hij. 'Zullen wij samen?' vroeg Kurt aan Rose. Rose knikte. 'Op dit blaadje kun je opschrijven met wie je samen wilt.' zei Will. Rose liep naar het blaadje toe, en Kurt kon op 3 meter afstand zien: KURT EN ROSE. 'Bedankt, Rose. Maar kun je de volgende keer iets kleiner schrijven?'zei Will geïrriteerd, terwijl hij het blaadje omdraaide. De hele club barstte in lachen uit. Rose werd rood en ging zitten. 'Waarom doet hij alles zo snel achter elkaar?' vroeg Rose. 'Ik weet het niet, hoezo?' zei Kurt. 'Nou, een week geleden waren de boys vs. girls, dus het gaat allemaal heel snel.' zei Rose 'Zullen we vanmiddag oefenen?' vroeg Kurt. 'Is goed, kunnen we bespreken welk liedje we doen.' zei Rose. 'Oke.' zei Kurt.


KURTS HOOOOMMMEEEE!!!

'Wat voor liedje doen we?' vroeg Kurt. 'Weet ik niet, maar misschien moeten we er een klein dansje of zo bij doen.' zei Rose. 'Iets van tegenwoordig?' vroeg Kurt. 'Nee, dat is op het moment al best vaak gedaan.' zei Rose. 'O! Ik weet het! We doen Love song van Sara Bareilles. Die is niet oud, maar ook niet zo heel nieuw.' zei Kurt 'Goed idee, Kurt!' zei Rose. 'Nu nog een dansje erbij verzinnen.' zei Kurt. 'Ik heb 3 jaar op dansles gezeten, en op turnen. Ik kan wel iets acrobatisch neerzetten.' zei Rose. 'We moeten wel doen alsof we een stelletje zijn, anders is het geen Love Song.' zei Kurt, en Rose moest lachen. 'Nee, dat is waar.' zegt Rose. 'Ik weet al wat. voor aan het eind van het liedje. Ik sta hier en dan kom jij met een radslag. Kan je dat?' vroeg Kurt. 'Ja, kijk maar.' zegt ze en dan doet ze een radslag. 'Mooi. Maar ik sta dus hier, en dan kom jij met een radslag en gaat aan mijn schouder hangen. Probeer eens.' zei Kurt, en Rose deed het in een keer perfect voor. Maar toen werden ze rood. 'Je bent best mooi eigenlijk.' zei Rose zachtjes. 'Probeer je me te versie...' probeerde Kurt smilend, maar Rose nam hem opeens vol op zijn lippen. Kurt liet zich helemaal meenemen en hij genoot ervan. Toen beëindigde Rose de zoen en ze zei zachtjes: 'Ja...'. Toen begonnen ze overnieuw en ze lieten zich op Kurt's bed ploffen. Rose beëindigde na 2 minuten weer de zoen en werd knalrood. 'Ik... ik... ik moet... ik moet gaan... denk ik...' zei ze stotterend. Rose stormde de kamer uit en Kurt hoorde de deur beneden dicht klappen. Waarom is ze nou zo bescheiden? Dit had hij gerust nog wel even gewild. Maar toen schrok hij. Ben ik wel homo? dacht hij.

Reageer (3)

  • ViennaaaXx

    OMG!!!

    1 decennium geleden
  • Illea

    Ga lekker de homo zoenen Rose, errug slim xD
    Snel verder Ivy!

    1 decennium geleden
  • Miyah

    snel verder (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen