Foto bij Deel9.

lezeee :$

Cody POV:
Die blik in haar ogen, ze was bang! Ik keek wie er voor haar stond. "Brian!" zei ik luid. Ik liep naar hun. "Brian! Ga van men meisje af wil je!" riep ik boos. Hij ging wat verder van haar staan. "Waarom zou zij ooit voor iemand als jou kiezen?" vroeg hij grijnzend. "Omdat ik haar niet op zo'n groffe manier heb leren kennen." zei ik droog. "Ze zou jou alleen willen, voor je geld man! Je bent niet mooi hoor! " riep hij boos terug. "En jij dan! Blijf weg man!" Kira begon zacht te snikken en riep "STOP! Brian doe niet zo en maak het terug goed met Cody!" Brian dacht dat het beter was om te doen wat ze zei. "I'm sorry, Cody." ik knikte. Brian ging weg en ik ging bij haar staan. "Wacht even! Ik ga even een SMS sturen." zei ik snel. Ik liep naar mijn GSM en stuurde een SMS naar Brian met daar in: Ik vertrouw je niet makker, blijf bij haar weg! Daarna ging ik terug naar Layla. Ze zag er zo mooi uit. Ze ging voor me staan een duwde me tegen de rand van het zwembad. Ze keek me recht in men ogen en nam me vast aan mijn rug. Ze gaf me een kusje op mijn mond. Ik vreef over haar kaak en deed haar gezicht dichter bij dat van mij. Ik gaf haar een kus, ze wou me loslaten maar ik liet het niet toe, ik hoorde een lachje uit haar mond komen. Mijn mondhoeken gingen naar boven en ik streelde met mijn tong over haar lippen. Ze opende haar mond rustig en liet haar tong bij de mijne komen. Ik had geen idee van wat ze deed, maar het voelde goed. We lieten elkaar los. Haar ogen fonkelden zo mooi.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen