Roselyn Valentina Patterson

Ik beet op m'n lip en haalde m'n blackberry uit m'n zak. Ik kon Jus maar beter een smsje sturen dat ik niet kon. Dan was ik daar ook alvast vanaf:

Hee Jus.
Ik denk dat we vanmiddag beter niet kunnen afspreken
Ik heb hoofdpijn en ben nogal misselijk
Sorry,
xxxxx Rose


Ik las het smsje even over en drukte toen op verzenden. Toen ik later een smsje terugkreeg met veel beterschap en dat het niet erg was dat ik niet kon en we een andere keer wel zouden afspreken voelde ik me nog schuldiger. Misschien had ik beter gewoon nee moeten zeggen tegen Justin. Dan had ik maar iets ergers moeten doen. Wat kon er trouwens nog erger zijn dan de dingen die ik al gedaan had? Die waren al behoorlijk beschamend. Ik zuchtte en liep toen weer de klas in.

Die middag liep ik op een sloom tempo richting het huis van Justin. Ik vroeg me af wat hij wilde gaan doen. Toen ik bij zijn huis aankwam stond hij mij al op te wachten. Hij grijnste en liep toen naar zijn auto toe. 'Stap in.' zei hij. 'Wat gaan we doen dan?' vroeg ik onzeker. 'Naar het strand. Gewoon een beetje wandelen, ijsje eten. zoiets had ik in gedachten.' M'n adem stokte in m'n keel en ik kreeg het opeens superwarm. 'Maar er is dan toch ook allemaal paparazzi enzo. hoe kunnen we dan normaal naar het strand gaan?' Justin haalde z'n schouders op. 'ach, dat valt vast wel mee. Kenny houdt ons wel in de gaten als er iets gebeurd.' Ik schudde wild m'n hoofd. 'je begrijpt het niet. Ik moest vandaag Jus afzeggen voor jou en als hij in de bladen leest dat ik vandaag met jou heb afgesproken wordt hij woedend.' Ik keek Justin hulpeloos aan maar Justin leek geen medelijden met me te hebben. Eerder nog, het leek alsof hij het wel leuk vond dat Jus woedend op me zou worden. 'Tja, daar kan ik niks aan doen he.' Hij lachte even zijn tanden bloot en opende de deur voor mij. 'Kom, stap in. We hebben niet de hele middag de tijd.' Ik zuchtte. Dat werd dus een boze Jus. Misschien zou hij me hiervoor zelfs wel dumpen. Op de een of andere manier leek het idee me niet echt heel erg aan te grijpen. Wat ik zelf best wel raar vond. Ik hield toch wel van Jus? Veel tijd om daarover na te denken had ik niet want Justin zat ongeduldig in z'n auto en toeterde naar mij.

----
vandaag ben ik in londen geweest en heb ik zo'n coole i love londen shirt gekocht. (: londen is echt amazing!! ^^

Reageer (14)

  • Herondales

    HAHAHHAA. Echt zo heel dom: "Wauw bij jou is het een uur eerder" Echt een loser ben ik. D:

    1 decennium geleden
  • Herondales

    WOEHOE LONDENNNN.
    Oke. Nou. SNEL VERDER DUDE.
    Wauw, bij jou is het een uur eerder. :'D

    1 decennium geleden
  • iHeartBiebs

    AWHH en was het leuk?
    Ik wil ook naar Londen

    1 decennium geleden
  • Aberforth

    kudokudokudo (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen