Foto bij Deel8

dies kei schattg (H)

"Dat bedoelde ik dus." zei Cody. "Ach, men moeder zal wel komen." En zoals ik zei kwam men moeder buiten. Ze keek me raar aan. "Ik ben zo terug!" zei ik en gaf Cody snel een kus. "Wat is er mam?" vroeg ik lief. "Wie zijn al die jongens?" vroeg ze. "Heu wel, ik wou met Cody zwemmen, en euh wel zijn vriend kwam, en ik vroeg of hij ook niet wou komen en euh hij had wat vrienden mee." legde ik uit, bang dat ze boos was. "Oké dan, maar de volgende keer zeg je dat wel hoor!" zei ze en ze ging weg. Ik ging rustig terug bij Cody zitten. "Was ze boos?" vroeg hij wat bang. Ik lachte lief & zei "Nee, gelukkig." Ik had zin om iets te doen, dus sprong ik in Cody's rug. In het zwembad was dat niet moeilijk. "Wat doe je nu?" vroeg hij. "Gewoon, aan jou hangen." zei ik lief. Hij lachte eens. "Ik moet naar de wc." zei hij plots. "Kom, ik toon je waar ze is." Ik ging van zijn rug, en nam zen hand, en we liepen door de woonkamer, naar de hal, waar een deur met 'toilet' op stond. Hij ging binnen en ik ging terug buiten. Ik zette me op de rand van het zwembad. Iemand deed zen armen rond mij. Ik dacht natuurlijk dat het Cody was, maar ik keek in het gezicht van een vreemde jongen. Ik sprong in het zwembad zodat hij me zou loslaten. Hij kwam me achterna. Ik ging telkens verder weg van hem, en hij telkens dichter. Ik kwam met mijn rug tegen de rand van het zwembad. Hij deed zen handen naast mijn hoofd en kwam véél te dicht. "Wie ben jij?" vroeg ik bang. "Brian" zei hij lief. "Ga weg alsjeblieft." ik keek naar mijn huis, in de hoop dat Cody nu naar buiten kwam. Brian zat wat te zeggen, maar ik luisterde niet. Ik zag dat Cody naar buiten kwam. En keek hem bang aan.

Reageer (1)

  • fietspompjuh

    Brian (nerd)
    Leuk geschreven!

    Wij hebben geen toilet op onze toilet-deur staand ):

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen