Foto bij OMG!

Deel 6

Het is dinsdag.4 dagen geleden heb ik Ryan voor het laatst gesproken.
Ik lig op mijn bed in mijn kamer met mijn Ipod oortjes in mijn oren,denkend aan Ryan die zondag was vertrokken was voor een skate wedstrijd.-Jammer dat ik niet met hem mee mocht.Hij was zo teleurgesteld toen ik hem vertelde dat ik niet meer mocht van die ouwe zeur!-
Ik schiet uit mijn gedachte als mijn hond Maya een Samojeed op mijn bed springt en mijn hand begint te likken.
'Maya!Wat ben jij nou weer aan het doen?' zeg ik geschrokken.Ze begint te kwispelen en schuift haar riem tegen me aan.'Is het nu alweer tijd om je uit te laten?' Maya springt van het bed af en rent vrolijk mijn kamer uit naar de hal beneden.Ik sta op,loop naar beneden naar de hal waar mijn iets te vrolijke hond staat te wachten.Snel doe ik mijn zwarte vans aan,kijk nog even naar buiten.-Hmm het ziet er koud uit- Ik trek mijn sweater van Thrasher over mijn hoofd,pak een beanie van uit de kast en maak de riem vast aan het band van Maya.'IK LAAT MAYA EVEN UIT!BEN ZO TERUG!'
Mijn vader,Diana en Alana komen ook de hal in.
'Lieverd wij gaan even weg,iets regelen.We zijn straks terug' zegt Diana.
Ik knik,ga deur uit en loop richting het honden park ergens net aan de rand van de stad.

Ik sta bij de bushalte te wachten op de bus.Ik had namelijk geen zin om dat grote eind te lopen met een over enthousiaste hond.De bus komt aan rijden,ik sta in,check in en ga dan zitten.Mijn hond springt op de stoel naast me.De buschauffeur kijkt me chagrijnig aan.-Wauw die is echt chagrijnig!Haha wat leuk!-
Na 20 minuten in de bus hebben gezeten stopt hij bij de halte waar ik moet zijn.Ik check uit,stap de bus uit en zodra Maya het park ziet sleurt ze me mee het park in.'Rustig Maya!Jezus jij hebt er zin in!'
Ik maak de riem los en laat haar met de andere honden spelen.
Zelf plof ik neer op een bankje,pak mijn Blackberry en hou Maya een beetje in de gaten.
Opeens hoor ik een pling geluid.Eerst kijk ik om me heen maar zie niemand die vlak bij staat en kijk dan op mijn BB.Een berichtje van Diana.Snel open ik het er staat in: Lieverd we komen naar het honden park.Je moet dansen met je groep op een groot skate event!We bespreken in het busje wel welke dansen jullie doen. xxx Diana
Ja,naast het skaten dans ik in een groep met geweldige dansers en gelukkig zijn ze net z'n beetje als ik.

Na 10 minuten staan ik en Maya nog te wachten voor het park op het busje die speciaal is voor mijn dansgroep; El Loco.Eindelijk komt het busje aanrijden.De deur gaat open en Maya springt al naar binnen.
'Lieverd stap in' zegt Diana vanachter het stuur.Ik doe wat ze zegt en we rijden naar het skate event dat in een plaatje naast Londen word gehouden.
'Okee,jullie doen 2 dansje op: Do it like a dude van Jessie J.En ik wil graag dat jullie de nieuwe dans ook doen op: S&M van Rihanna' zegt Diana terwijl we het terrein op rijden.
Diana parkeert ergens,we stappen allemaal uit en lopen dan een één of ander maf crew tentje in.Er komt een vrouw binnen gewandeld.'Welkom!Jullie zijn vast El Loco?Ik heb veel over jullie gehoord' de vrouw ratelt nog wat door en gaat dan weer weg.
Onze choreograaf komt naar binnen'Okee!Dames!Jullie gaan vast omkleden voor de eerste dans!Hier doe dit aan.Ik zie jullie over 10 minuten achter het podium!' Ze gaat weer weg en we kleden ons om.
Ik en de rest van de meiden zijn klaar.We hebben allemaal adidas broek aan,adidas sweater en adidas schoenen aan.Wel allemaal een andere kleur.
'Dames jullie doen: Do it like a dude!'
Als we klaar staan hoor ik een bekende stem mijn naam roepen.Ik draai me om en zie Ryan achter me staan.'Succes!' zegt hij,geeft me een kus op mijn mond en loopt dan weer weg.Ik voel mezelf al weer rood worden.We worden aangekondigd en gaan klaar staan.De muziek start net als onze dans.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen