Foto bij Deel7.

:$

Haar ogen blonken. "Gaan we anders eens in het zwembad?" vroeg ze uiteindelijk. "Maar ik heb geen zwembad." grinnikte ik. "Maar ik wel!" riep ze. Ze stond recht, nam mijn hand vast en liep met mij naar haar huis. Binnen werd alles nat door ons. Haar maakte het blijkbaar niets uit. We sprongen er samen in. Het water was lekker koel. Ze zette haar neer op een trapje en keek naar me. "Wat?" vroeg ik lachend. Ze zei niets.
Layla POV:
Hij was zo mooi, zo lief... Ik had er geen woorden meer voor. Ik vroeg me eigelijk af wat we hier konden doen. "Ryan!" riep Cody ineens. Ik keek achter me en zag een jongen wuiven. "Kom even mee shawty." zei Cody lief. Ik liep verlegen achter hem. Ik herkende de jongen nog, de jongen met zen grijns. "Yo Cody!" zei hij. "Aah, ze komen al samen, een date?" Ik en Cody keken elkaar aan. Cody omarmde me en zei met een grote lach "She's mine boy!" "Really?" vroeg hij alsof hij het niet geloofde. Ik knikte men blozende hoofd. Hij lachte. "En wat zijn de vuile kindjes hier aan het doen?" vroeg hij. "Zwemmen." antwoordde Cody droog. "Owkééy dan." antwoordde zen vriend. "Kom je anders ook?" vroeg ik uit beleefdheid. "Tuurlijk! ik haal men spullen!" Ik en Cody liepen terug naar het zwembad. Hij zuchte. "Wat?" vroeg ik lachend. "Ryan uitnodigen, is nooit slim. Je ziet wel." Een paar minuten later was hij er, ik deed het teken dat hij mocht komen, maar ik zag dat hij minstens 10 man achter hem had...
Geen idee of Cody Simpson een vriend heeft die Ryan heet, die naam kwam gewoon in me op.

Reageer (1)

  • fietspompjuh

    XD Ryan heeft wat vrienden meegenomen
    Mijn broer heet Ryan (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen