Foto bij Deel6.

gwn eff leze :$

Layla POV:
Ik was als gehypnotiseerd, door hoe hij me aankeek. Zen handen lagen naast hem, maar hij legde ze op mijn onderrug. Ik wou hem kussen, maar ik was gewoon helemaal verstijfd. Ik zocht al mijn moed bij elkaar en kwam wat dichter bij hem, en dichter.... Ik zag hoe hij zen ogen dicht deed, en klaar was, het gaf me zelfvertrouwen en ik sloot men ogen ook en wou hem net kussen, toen ik iemand hoorde roepen. "Cody! Cody!" Ik zag hoe hij schrok en ik ging verlegen van hem af. Hij zette zich recht en keek over de struik waar we achter lagen. "Wat is er?" vroeg hij nog wat afwezig. "Is dat meisje hier nu al?" Hij knikte en ik zette me wat rechter, zodat ze me zag. "Hallo." zei ik lief. "Ook hallo." zei ze vriendelijk. Ze ging weer naar binnen en Cody keek me aan. Ik wist niet wat ik moest zeggen. En hij blijkbaar ook niet.
Cody POV:
Wat heeft ze toch met mij gedaan? Op een paar uur, heeft ze me tot over men oren verliefd gemaakt... Ik vreef over haar wang en deed het haar uit haar gezicht. Ik zag dat ze het leuk vond en kwam dichter, voor de tweede keer sloot ik mijn ogen net als zij. En al snel voelde ik haar zachte lippen. Ik smaakte kers. Ze had lipgloss op voor mij. Er kwam een lachje op mijn mond, en we lieten elkaar los. Ik zag hoe er een blosje op haar wangen kwam, en bij mij ook. Ze keek éérst naar beneden en dan naar mij. Ik opende mijn mond en zei "Little girl, wil je mijn meisje worden?" Ik zag hoe haar lach groter werd. Ze knikte hevig,en ik zag een traan van geluk lopen. Ik veegde ze weg en gaf haar nog een kleine kus op d'er mond.

Reageer (2)

  • xCarpeDiem

    whaha ze kennen elkaar 1 dag xd

    1 decennium geleden
  • fietspompjuh

    Jeeey!!!
    Wat lief :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen