Foto bij Schooldag 4

Here's Olivia

P.S. Ik ga nu meer vanuit Rose schrijven, met haar heb ik meer inspiratie :D

Rose loopt het Glee lokaal binnen. Olivia loopt tot haar verbazing achter haar aan. Iedereen gaat zitten, behalve Olivia. Die vraagt wat aan Will en rent het lokaal uit. 2 minuten later is ze weer terug. 'Kom maar binnen.' Zegt Will tegen Olivia. Ze gaat voor de klas staan.'Weet je al wat je gaat zingen?' vraagt Will. 'Het komt nu eigenlijk niet zo goed uit.. Ik heb niets voorbereid.' zegt Olivia onzeker. 'Maak je geen zorgen, we beoordelen je niet streng.' zegt Will gerustellend.'Oké' zegt Olivia. Ze slaakt een diepe zucht en gaat voor alle Glee-leden staan. Haar kniëen trillen helemaal van de zenuwen, ze opent haar mond.. Om hem vervolgens weer te sluiten. 'Ik kan het niet.' zegt ze teleurgesteld en rent uit schaamte weg, wat Rose wel jammer vond. Ze was wel benieuwd naar de stem van Olivia. Je moest immers wel een goede stem hebben om voor Glee audities te doen. 'Die is weg.' zegt Will teleurgesteld. 'We gaan oefenen voor de Sectionals.' zegt hij kortaf en iedereen ging in de opstelling staan.

Reageer (1)

  • Miyah

    (H)
    snel verderrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen