*50* Hoofdstuk 9 - Onderduiken
Deel 50. :'D
Maar ik denk dat het verhaal daarmee ook wel op zijn einde loopt. Ik dacht, ik zeg het even.
Maar ik denk dat het verhaal daarmee ook wel op zijn einde loopt. Ik dacht, ik zeg het even.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
1 decennium geledenAls jij gaat stoppen met dit verhaal, dan doe ik je wat!Ok, aan elk verhaal komt een eind, maar ik had toch gehoopt dat het einde van dit verhaal nog een hele tijdje zou gaan duren.
Aah, Chris, doe nou niet zo stom... Ik dacht dat je lief was Ö Hoe durf je Cameron hierbij te betrekken! Cameron heeft hier zó niets mee te maken.
1 decennium geledenEn ik snap Alex wel, op zich, dat ze die jongens niet wil lastigvallen met haar problemen. Maar hallo, zij heeft ook recht op een normaal leven en normale vrienden en een lief vriendje. Dus ik vind dat ze wel door moet gaan hiermee!
En hoeveel deeltjes denk je dat het nog ongeveer gaat worden? :x
VERDER!
1 decennium geledenOwh waarom?! dat doe je ons toch serieus niet aan? Goezo, krijg maar spijt ervan dat je dat gezegd heb! Oke, dan ben ik toch wel heel gemeen Als dit verhaal echt bijna gaat stoppen dat komen er toch nog wel wat leuke hoofdstukjes tussen Alex en Chris? Iig ga maar braaf verder schrijven(A)
1 decennium geledenDon't stop!!!
1 decennium geledenVerder!!!