Foto bij Deel5.

:$

*TuutTuutTuut!* Ik duwde men wekker af en stond rustig op. Mijn haar lag helemaal in de war. Ik keek tussen mijn bikini's die ondertussen al mooi geordend in mijn kast lagen. Ik keek eens goed. Ik besloot om mijn lichtgroene bikini aan te doen, met een donkergroene bloem ingenaait. Daar over deed ik een short en een t-shirt met spongebob op. "Ik ga naar Cody mam!" Ik liep naar buiten en belde aan. Hij kwam de deur opendoen. Hij stond in zijn zwemshort. Oh my gosh! Hij was zo knap! Hij lachte eens. We liepen door zijn huis, en gingen naar de tuin. Hij had al een paar spullen klaargelegt. Het was echt warm. "Doe je kleren uit." zei hij. Ik keek wat raar, maar begreep wat hij bedoelde. Ik deed mijn t-shirt uit.
Cody's POV:
Ik had net de domste zin ooit gezegt. Maar kom, ze begreep me. Ze deed haar t-shirt uit. Haar lichaam zag er mooi uit. Domme hormonen. "En je short?" vroeg ik. "Moet dat?" vroeg ze zeurend. Ik knikte als een klein kindje. Ze moest lachen. Ze deed haar short uit. Ze was echt beeldig. Ik keek haar lief aan. Ik zag dat ze begon te blozen. "Wat gaan we als éérste doen?" vroeg ze. Ik dacht even na. "Waterballonnen?" stelde ik voor. Ze knikte. We vulden er een paar en stonden tegenover elkaar. We gooiden zoveel als we konden Ik zag hoe haar haren afdrupten, net als die van mij. Ze liep, met de grootse die we hadden, achter mij. Ik gilde als een meisje. Layla lachte. Ze liep best snel. Ik draaide me om, en ze sprong op mij. De waterballon ontplofte naast onns. Ze schrok van al dat water en riep. We lachten tot ik in haar ogen keek. Ze keek me ook aan en haar gelach stopte ook. Ik zag dat ze iets wou zeggen maar dat er niets uitkwam...

Reageer (1)

  • fietspompjuh

    Aaaaaaaaah mooi geschreven!!
    Die foto (H)
    XD Domme hormonen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen