Foto bij 009

I'm so excited, and i just cant hide it ..

Moe ga ik languit op de bank liggen. Ik was zojuist terug van de studio. Ik ben helemaal blij dat ik Grace ga ontmoeten. Ik kan haast niet wachten, nog 3 dagen en ik begon met mijn tour. Ik heb er zoveel zin in. De adrenaline die door je lichaam gaat als je op de podium staat is een geweldig gevoel, om je fans helemaal happy en uit hun dak gaan te zien. de wereld toeren is great! Je ziet zoveel geweldige landen! Het is zo cool hoe ieder stad een stukje geschiedenis draagt, het is leuk om te weten over de stad waar je optreed. Wat ik ook leuk vind is dat ik allemaal verschillende talen hoor en leer. Ik droom nog even verder over toeren. Het gaat zo geweldig worden, vooral omdat ik Grace ga ontmoeten. Ik ben echt moe en heb moeite om me ogen open te houden. Ik zet de tv aan en laat hem op een of andere zender staan waar een basketball wedstrijd bezig is. Ik kijk er heel even naar. Ik voel me ogen zwaarder worden. Ik draai me op me zij en val in slaap.


Mhuahuahua, ik kan lekker al vooruit lezen^^ xd
Maarruh ze komt over 4 daagjes terug uit engeland, Top 5 dan als verassing voor haar? Enjoy.
Owhja Morgen probeert ze dus vanuit Engeland nieuwe stukjes te schrijven dussuh ik weet nog niet wanneer er precies nog stukjes komen, je ziet het vanzelf wel maar morgen komt er sowieso nog een deeltje

Reageer (2)

  • Hisdoll

    Verder •

    1 decennium geleden
  • Raesvh

    Snel Verder <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen