Foto bij 006

i gotta hurry, hurry, hurry now quick, quick, quick.

Haastig liep ik de trap af. Ik moest nog ontbijten en ik moest nu al weg eigenlijk. Snel loop ik naar de keuken en smeer een boterham met kaas. Ik eet me broodje op en loop naar de gang. Ik pak me autosleutels van de haak en loop naar de garage. The hele tijd neurie ik haar liedje. Ja, ze spookt nog steeds door me hoofd. Ik ontgrendel me auto en stap in. Ik start de motor en laat die even lopen waarna ik daarna de garage uitrij en de terrein af. Ik rij de snelweg op. Waar zou ik naar Usher voor moeten? Ik zet de radio aan et tik op me stuur terwijl ik rijd. Ik rij stevig door en kom al gauw aan. Ik stap uit en grendel me auto en stap op het gebouw af. Ik loop naar de glazen deur – waar ik dit keer niet tegen aanloop. Ik loop naar binnen naar mijn studio gedeelte. “Yo Ush!” ik geef hem een Hug box. Hij lacht even. Iemand tikt op mijn rug, ik draai me om. “Scooter!” ik geef hem de box. “Waarom moest ik naar de studio” vroeg ik nieuwsgierig. “Oefenen” antwoordt Usher simpel. Ik weet dat er meer achter zit dan allen dat, anders was Scooter en Usher er niet bij maar alleen me crew.


ik ga morgen vroeg in de ochtend naar Amsterdam,schiphol. en dan ga ik voor een week naar Engeland. dan zal @BieberRules activeren

Reageer (3)

  • iHeartBiebs

    AWHH LEUK VEEL PLEZIER <333

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • Hisdoll

    ZE GAAN VERTELLEN DAT HIJ D'R MAG ONTMOETEN ?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen