Going On A Date
5 april
NOG 25 DAGEN EN DAN BEN IK JAAARIGGG
NOG 30 DAGEN DAN IS KYARA JAAARIGGG
yup we zijn bijna jarig
maar ik ben ziek dus duurt t lang voor k n hoofdstuk heb
~Justin POV~
Ik verveelde me. Femke wou me niet hebben en Kyara was er niet. Ze zou me vanavond ophalen om me iets te vertellen, dus gingen we naar een restaurant. Het was half 6. Ik ging me maar eens klaarmaken. waar was ze eigenlijk? Nou ja maakte niet uit. Ik miste haar wel. Was ik nou verliefd op haar? Nee toch... Ze zeiden dat als je de hele tijd aan iemand dacht, dat je verliefd was. Ik dacht wel aan haar... Nou tenminste als ik niet aan Femke dacht. Ondertussen was ik klaar met scheren en stapte ik onder de douche.
Kyara POV
*Ding Dong* klonk de deurbel waar ik net op had gedrukt. Ik wachtte en wachtte maar er kwam niemand. Na vijf keer werd er nog steeds niet opengedaan. Wist hij het al, van mij en Christian? En was hij boos op me? Ik zag opeens een open raam, klom er voorzichtig doorheen en na tien minuten was ik eindelijk binnen. Het lijkt wel een soort inbraak. Ik liep voorzichtig en stil naar Justin's slaapkamer, en daar zag ik Justin Shirtless in zijn kast zoeken. 'BOE!' riep ik. 'AAAAH!' riep hij en volgens mij schrok hij zich dood. Ik schoot in de lach en Justin werd steeds roder, Waardoor ik nog harder moest lachen. 'I'm not ready yet,' zei justin. 'It's already kwarter to eight! We planned on leaving at half past six!' bracht ik moeilijk uit door mijn gelach heen. Ik zag dat Justin nóg roder. 'How long are you busy!?' vroeg ik. 'Since half past five...' zei hij zacht waardoor ik nóg harder moest lachen. 'I was only busy for an half hour!' riep ik en de tranen liepen over mijn wangen. Terwijl ik nog steeds lachte duwde Justin me de kamer uit. 'Go wash you're face in the bathroom,' zei hij. Ik stopte meteen met lachen. Shit ik draag mascara! Ik draai me om naar Justin toe en schiet opnieuw in de lach, omdat hij nogsteeds geen shirt droeg! Nu moest Justin ook lachen. Nog steeds lachend verstond ik nauwelijks: 'I'm going to look for a shirt.' Ondertussen liep ik naar de badkamer en waste mijn gezicht. Toen mijn gezicht eindelijk schoon was bracht ik al mijn make-up opnieuw op mijn gezicht. Justin kwam de kamer uitlopen en ik was net klaar. Nu konden we vertrekken.
Er zijn nog geen reacties.