After 5 Years We Meet Again
Sorryyyyyy k ben t helemaal vergeten voor gister dus vandaag komen er 2!!
4 april
(YEEEEEEEEAAAAYYY IK BEN BIJNA JARIIIG)
oowjaaa Sas is mijn zus (eigenlijk Sanne maar Sas is leuker )
baby baby baby!!
(Christians POV is op Bonaire )
~Femke POV~
Ik zat in het vliegtuig onderweg naar Curaçao. Sas zou me ophalen op het vliegveld. Ik sloot me af van de ruimte om me heen en dacht na over Christian, Justin en Kyara. Zullen we ooit nog vrienden zijn? Christian was best wel leuk maar ik hield toch mee van Justin. Waarom had ik hem godverdomme gezoend! Hebben we nu iets? Dat was een goeie vraag. Maar als we dan wat hadden, wou ik dat wel? Nee ik denk het niet...
Toen ik uit het vliegtuig stapte pakte ik mijn telefoon, zocht christian op in mijn lijstje en sms'te dit naar hem: 'I don't know if we have something, but if we do i want to break up with you i don't think i really like you... I think i like Justin more... I'm sorry!' Nog nadenkend over wat ik net had gedaan liep ik recht in de armen van...Jesse? 'Wat doe jij hier?' vroeg ik. 'Ik kom je ophalen Sas die kon niet vanwege een photoshoot in Thailand,' zei hij. 'Wanneer komt ze terug?' 'Morgen om 12 uur komt ze weer terug.' 'Maar heb je haar huissleutels want ik zou in haar huis blijven.' 'Nee, die ben ik vergeten...' 'Maar waar moet ik dan slapen?' 'Je hebt twee keuzes: of je boekt een hotel-' 'Maar ik heb geen geld!' 'Of je blijft gewoon bij mij slapen.' 'Ik denk dat we beide voor de tweede gaan!' zei ik en ik gaf hem een zoen op zijn wang.
~Christian POV~
De deurbel ging en ik deed meteen open. Kyara kwam binnenlopen. 'Go sit on the couch, do you want something to drink?' zei ik. 'No thank you,' zei Kyara, 'What did you want to talk about?' 'Well, you know that kiss...' 'Yeah.' 'I don't want something with Femke! I want something with you!' *Biep Biep* klonk mijn telefoon, 'Oh, A message from Femke! riep ik. Ik opende het bericht war in stond: 'I don't know if we have something, but if we do i want to break up with you i don't think i really like you... I think i like Justin more... I'm sorry!' Ik vertelde Kyara wat er in het smsje stond en ze zei : 'Just let her go she's on Curaçao now with her new boyfriend.' 'Well ok and i don't want to see her ever again!' riep hij en toen zoenden we.
Reageer (1)
kan je het niet nederlands doen
1 decennium geleden