Lezee :$

Mijn wekker ging en ik duuwde hem af. Ik kroop langzaam uit men bed en deed men kleedje terug aan, deed make-up op en kamde men haar. Ik liep naar onze vertrouwde keuken. Niet te geloven dat ik binnen een paar uur niet meer hier zou zijn. Over 5 min zou de taxi er al zijn. Ik zette men koffers al aan de deur, en daar ging de bel al. We liepen uit ons huisje, waar ik al heel men leven woonde. We gingen in de taxi en ik nam mijn mp4 speler en zette muziek op. Een paar minuten later kwamen we op de luchthaven aan. Men moeder regelde alles, ik zat, nog half in slaap, op een bankje. Men moeder en ik liepen naar het vliegtuig en gingen op onze plaatsen zitten. Ik viel in slaap. Toen men moeder me wakker maakte, waren we geland. Ik keek bang naar buiten. We stapten weg & en gingen weer met een taxi naar ons nieuwe huis. Het was een pak groter dan ons oude. We hadden ook een zwembad. We gingen naar binnen. Ik vond al snel de weg in het nieuwe huis. Ik had geen zin om al uit te pakken. "Mam, ik ben even buiten!" riep ik. "Oké schatje!" riep men moeder nog. Ik ging in het midden van de straat zitten. Hier reed toch niemand. Mijn kleedje hing rond me op de grond. Ik stak de oortjes van men mp4 in en zag een paar jongens fietsen. Ze keken naar me. 1 van die jongens, kwam me bekend voor. Maar ik kon niet meteen zeggen van waar ik hem kende... Ze bleven kijken en ik werd er nerveus door. Er kwamen twee jongens naar me, terwijl de andere hun wouden tegenhouden. Ik wachte af, tot ze er waren...

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen