@StJimmy: Ja dat klop maar ja, het maakt volgens mij niet zoveel uit!!!
@xWhatsername: Thnx voor de hint!!!
Hier is het 2e Hoofdstuk!!!

- Lisa -


'HELLO, MISS, BROWN, u kunt daar gaan zitten, naast meneer Armstrong.'
Ik keek naar de plaats die de leraar aanwees, en daar zag ik die emo* die ik in de stad had ontmoet, samen met die stoned vriend van hem!
Ik ging er toch maar zitten, ik zag namelijk geen andere lege plaats in het lokaal. Ik pakte mijn spullen uit mijn tas en probeerde op te letten hoever ze al waren in het boek; het was namelijk al halverwege het schooljaar, ze waren ergens waar ik allang geweest was dus ik wilde mijn agenda gaan verkloten. Toen ik op mijn tafeltje keek om mijn agenda te pakken was ie weg.
'Wie is Maddie? Je BFF?' Hoorde ik opeens naast mij, vol spot.
Ik zag dat die jongen naast mij, ik wist z'n naam niet meer, mijn agenda had gepakt en erin zat te bladeren! 'Hé, emo, geef mijn agenda terug!'
'Hoe noemde je mij? Emo?' vroeg hij kwaad. 'Nou als je me zo noemt, dan vind je het vast niet erg als ik agenda verscheur.'
'Okee, sorry, ik had je geen emo moeten noemen, maar geef me nu mijn agenda maar weer!' Van dat eerste meende eigenlijk helemaal niks, maar dat zei ik er maar niet bij!

- Billie Joe -


WHAT A BITCH! Dacht ze nou echt dat ze met een slap excuusje er van af kwam? Nou ja, Billie, niks laten merken, je krijgt haar nog wel! dacht ik bij mezelf.

'Hé Mike, hoe was jou les?' vroeg ik toen Mike in de pauze bij mij neer plofte.
'Boring, like always! We moesten allemaal onzin aanhoren over zo'n American Idiot!'
'Dat is inderdaad saai! Weet je nog dat ene meisje, waar we laatst tegen aangebotst waren in de stad?'

- Mike -


'WHAT THE F*CK? Ja, ik weet wie je bedoelt. Hoezo? Ben je verlieft op haar?' Wat was dat nou weer voor een vraag.
'Nee, alsjeblieft níet! Ze zit nu bij mij in Bio, en dan moet ze ook nog eens uitgerekend naast me zitten!' zei Billie boos.
'Ach, dude, relax! Negeer haar gewoon!'

* = Sorry mensen dat ik Billie emo noem maar Lisa kent hem (nog) niet!!!

Reageer (6)

  • Capsicle

    (What a bitch (A) Als het woord na "a" begint met een a,o,i,u of een e krijg je an.. Ja ik vind Engels een leuk vak (A))

    Meeer? <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen