Foto bij #8

Molly POV :

Toen ik thuis was ging ik meteen naar bed. Ik gaf mijn moeder een zoen en ging richting mijn kamer. Ik deed mijn pjama aan en poetste mijn tanden en moest mijn make-up eraf halen.
Ik ging in bed liggen, maar na een uur kon ik gewoon nog niet slapen. Ik moest gewoon aan de dag van vandaag denken het was gewoon 'perfect'.
Ik pakte mijn bb en zette een liedje op, stom toevallig kwam het liedje 'perfect'van Cody Simpson. Nouja Cody want sinds vandaag mocht ik hem alleen nog maar Cody noemen. Ik moest denken aan de 'perfect moments' en met die 'perfect' gedachte viel ik in slaap.

~volgende dag~

Ik werk wakker doordat ik iets van geklop op mijn deur hoorde. Jaaa riep ik moe. Molly kom je ontbijten vroeg mijn moeder. Yes mom i come, ik liep naar mijn badkamer en deed mijn badjas en sloffen aan.
Ik maakte mijn deur open en zag daar Cody zitten. Omgosh Cody wat doe jij hier. uhm, ik moet me even snel uh omkleden. Owh ik kom gewoon langs maar voor dat hij zijn zin uit gepraat had was ik al weer de kamer in. Ik hoorde dat mijn deur open ging en zag Cody staan. Nee je hoeft je niet voor mij omte kleden je bent zo ook al perfect.
Ik blooste en zei dat het goed was. Samen liepen we terug naar het ontbijt. Ik vroeg wat hij kwam doen en hij zei dat hij gewoon eventjes langskwam. Ik geloofde het niet en ik keek mijn moeder aan. Oké Molly om de ouders en zusje van Cody een beetje te leren kennen gaan we vandaag een dagje met ze naar het strand. Ik was helemaal blij en liep naar Cody en gaf hem een kusje. Hij blooste en we gingen verder met eten.

________________________________________________________________________
Hey, sorry dat het zo lang duurde. Ik had 3 dagen geleden al een hoofdstuk geplaatst maar die was dus niet goed geactieveert en was helemaal weg, dus heb ik hem vandaag opnieuw gedaan. Ik doe er dus vandaag een extra eentje bij.
1-4-3

Reageer (2)

  • AnnekexXx

    das echt zo lief!(flower)

    1 decennium geleden
  • Xeniaaax

    Misschien reacties ?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen